hvordan sagde I at I var gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2012

Chili

Problembarnet skriver:

Ej hvor fint

Hihi, ja  

Og det var lige omkring påske, så der var lige kommet blomster sådan rigtigt

Og det er der bestemt også nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

Rosengreen

Vi sagde det med sutter 

Terminen hed 24. december, så teksten var oplagt: "mormors bedste julegave" "morfars bedste..." osv.

Vi havde lagt et lille brev med skrevet fra baby. Noget om de ville passe godt på hendes sutter indtil hun kom til verden omkring juletid.

At hun så valgte at komme juleaften, var jo bare lidt sjovt! En rigtig julegave   

Anmeld

5. juli 2012

LilleChelle

Jeg spurgte bare min mor om ikke hun havde lyst til at købe en barnevogn til os Så havde hun forstået den :p 

Anmeld

5. juli 2012

Chili

LilleChelle skriver:

Jeg spurgte bare min mor om ikke hun havde lyst til at købe en barnevogn til os Så havde hun forstået den :p 

Hvad svarede hun så på dit spørgsmål ?

Anmeld

5. juli 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Med Isabell faldt det sammen med påsken, så mine forældre fik et gækkebrev. Hvor der stod, jeres titler står med prikker, pas på de kække stikker :-)
Der gik lidt før de gættede det.

Denne gang spurgte jeg bare om de ville se lidt nyt tøj jeg havde købt på udsalg, hev lidt tøj frem i min datters størrelse og sluttede af med en lille dragt i str. 56 :-) Min mor rynkede lidt på brynene og spurgte om den ikke var lidt før lille til Isabell, smilede bare og svarede at den nu ikke var til tænkt hende. Så gættede de det :-) Farmor og Farfar fik besked via Skype, min datter fortalte at mor havde en baby i maven.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

5. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Første gang inviterede vi os selv til middag hos mine svigerforældre og fortalte så under middagen at der var en lille bagtanke. Resten blev der ringet eller skrevet til. Mine forældre fortalte jeg over skype, da de bor på Bornholm og vi plejer at tale på den måde, så man også kan se hinanden.

Her anden gang ringede vi bare

Anmeld

5. juli 2012

KittyCatta

Nu er det her bare lige et hurtigt udkast, men ca. sådan her, tror jeg at det bliver, når jeg en dag skal fortælle mine forældre/svigerforældre den dejlige nyhed 

Det kommer selvfølgelig til at se lidt mere proff ud.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. juli 2012

MissTas

MilleRasmussen skriver:

Min kæreste & jeg har ikke sagt endnu at vi venter os, for vi vil være over de 12 uger! Min svigermor ved jeg vil hoppe af glæde, tror det er lidt af et chok for min mor, men det er det her vi virkelig vil, min kæreste og jeg har planlagt det. Tror mere min mor siger tillykke og spørger med uddannelsen og bliver rolig når jeg siger jeg har undersøgt det og går på barsel og kommer tilbage!!!

Hvordan sagde I det? 

Synes jeg har læst om mange der fandt et digt som de puttede i en ramme og gav. Andre ideer? 

købte en buket blomster, hvor graviditetstesten blev sat ind i, så den stak op ligesom blomsterne (Til min mor)

man kan også gi en af de der hagesmække hvor der står farmors guldklump, mormors guldklump osv.

Anmeld

5. juli 2012

LilleChelle

Chili skriver:

Hvad svarede hun så på dit spørgsmål ?

Hun gloede bare dumt på mig og spurgte om det var rigtigt ?  

Anmeld

5. juli 2012

lucas<3

MilleRasmussen skriver:

Min kæreste & jeg har ikke sagt endnu at vi venter os, for vi vil være over de 12 uger! Min svigermor ved jeg vil hoppe af glæde, tror det er lidt af et chok for min mor, men det er det her vi virkelig vil, min kæreste og jeg har planlagt det. Tror mere min mor siger tillykke og spørger med uddannelsen og bliver rolig når jeg siger jeg har undersøgt det og går på barsel og kommer tilbage!!!

Hvordan sagde I det? 

Synes jeg har læst om mange der fandt et digt som de puttede i en ramme og gav. Andre ideer? 

jeg tuer ikke og sige det til min mor over telefonen. og kunne iikk komme ud hvor hun boede. jeg tog op på hendes arbejde og sagde det til hende.

"mor, du skal være mormor"
skal i ha en hundehvalp sagde hun bare..

neej en baby..

og så blev hun sur i et par dage / uger og så blev hun go igen..

min far lev mega glad og var ellevild

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.