hvordan sagde I at I var gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.027 visninger
24 svar
0 synes godt om
5. juli 2012

MilleRasmussen

Min kæreste & jeg har ikke sagt endnu at vi venter os, for vi vil være over de 12 uger! Min svigermor ved jeg vil hoppe af glæde, tror det er lidt af et chok for min mor, men det er det her vi virkelig vil, min kæreste og jeg har planlagt det. Tror mere min mor siger tillykke og spørger med uddannelsen og bliver rolig når jeg siger jeg har undersøgt det og går på barsel og kommer tilbage!!!

Hvordan sagde I det? 

Synes jeg har læst om mange der fandt et digt som de puttede i en ramme og gav. Andre ideer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

Moar2011

MilleRasmussen skriver:

Min kæreste & jeg har ikke sagt endnu at vi venter os, for vi vil være over de 12 uger! Min svigermor ved jeg vil hoppe af glæde, tror det er lidt af et chok for min mor, men det er det her vi virkelig vil, min kæreste og jeg har planlagt det. Tror mere min mor siger tillykke og spørger med uddannelsen og bliver rolig når jeg siger jeg har undersøgt det og går på barsel og kommer tilbage!!!

Hvordan sagde I det? 

Synes jeg har læst om mange der fandt et digt som de puttede i en ramme og gav. Andre ideer? 

jeg sagde det bare som det var - så må man jo tag nyheden som man ville - det vigtigeste er jo bare at man selv er glad for det

Anmeld

5. juli 2012

MorDk

Første gang der havde jeg pakket et lille scanningsbillede ind...

Her anden gang der ringede jeg bare og fortalte at Bassen skulle være storbror... Så ikke noget vildt arrangement her...

Anmeld

5. juli 2012

Maja_4000

Vi lavede den med rammen

Tror det var meget godt .. Så havde de lige lidt tid til at sunde sig

Anmeld

5. juli 2012

Lilje82

MilleRasmussen skriver:

Hvordan sagde I det? 

Vi lavede indbydelser med denne tekst.

Kære --------------

I andledning af min fødslesdag i januar 2011, vil det derfor glæde min min mor og min far, hvis I vil komme.

Datoen er desværre ikke helt fastlagt endnu, men jeg er sikker på at min mor og far nok skal fortælle jer det.

Jeg glæder mig rigtig meget til at møde jer.

Kærlig hilsen

Jeres kommende barnebarn

Og nederst var der et billede med en stork med baby.

Anmeld

5. juli 2012

MorDk

Lilje82 skriver:

Vi lavede indbydelser med denne tekst.

Kære --------------

I andledning af min fødslesdag i januar 2011, vil det derfor glæde min min mor og min far, hvis I vil komme.

Datoen er desværre ikke helt fastlagt endnu, men jeg er sikker på at min mor og far nok skal fortælle jer det.

Jeg glæder mig rigtig meget til at møde jer.

Kærlig hilsen

Jeres kommende barnebarn

Og nederst var der et billede med en stork med baby.

Den er rigtig sød *S*

Anmeld

5. juli 2012

MilleRasmussen

Ja, indbydelsen er meget sød. 

Anmeld

5. juli 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Der blev ik gjort noget ud af det...

Min kæreste skulle med hans familie en tur til legoland i en weekend så han fortalte dem det i bilen..

Jeg valgte at se om jeg ku ses med min mor - det blev så "IIIIHHHH Mor, jeg skal altså tale med dig" -
"om hvad?"
"Det vil jeg helst sige face to face."
"Er du gravid??"
"Ja.."

Og så bad jeg hende sige det til min far.. og han var så okay med det efter 2 flasker whiskey

Anmeld

5. juli 2012

Chili

MilleRasmussen skriver:

Hvordan sagde I det? 

Vi købte en blomst og en stoppede en sut ned i, så da min mor åbnede blomsten så hun sutten  

Blomsten står hjemme på deres bord stadig, og min mor er overbevist om at blomsten vil visne hvis hun fjerner sutten  først når lille manden er kommet, må den tages op  

Anmeld

5. juli 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Chili skriver:

Vi købte en blomst og en stoppede en sut ned i, så da min mor åbnede blomsten så hun sutten  

Blomsten står hjemme på deres bord stadig, og min mor er overbevist om at blomsten vil visne hvis hun fjerner sutten  først når lille manden er kommet, må den tages op  

Ej hvor fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.