Hej alle, har skrevet som anonym, da indlægget ikke må kunne Googles af hensyn til min grand kusine, men brugernavn står til sidst i indlægget
Jeg har grundet sf født min søn 35+3. Min grand kusine har lige født en lille pige uge 25+ 720 gr og 33 cm. DEt er jo en helt anden situation end min.
Jeg håber i vil hjælpe med gode råd om hvordan man bedst hjælper som pårørende. Har endnu ikke skrevet, og normalt skriver man jo tillykke, men ved ikke om det er passende. Har tænkt at finde noget præmature tøj til dem i gave, men ved at følelser om det her lille barn kan ligge hos dem
Hvordan støtter jeg bedst muligt, hvad er godt at skrive og gøre ang gave, vente hvor længe med gave. Hvad gør jeg for at vise omsorg og forståelse, og fortæl endelig jeres historier om børn født i 26 uge (25+) da inden hun kom ud, havde fået at vide overlevelses procenten er 50 % hvilke udfordringer står man overfor.
Puh mange tanker, og håber bare alt det bedste for den lille familie, men hvor jeg ønskede for dem hun var blevet der inde noget længere
Knus Maja84
Anmeld