Hvilken farve har i ? må jeg se billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.543 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. juli 2012

MariaKyedDK

Hvilken farve har i i jeres soveværelse, vi står og skal ha malet vores soveværelse, men hvilken farve er lækker og rolig???

må jeg se billeder af jeres soveværelse , så jeg kan danne mig et indtryg ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

An&Jo

MariaKyedDK skriver:

Hvilken farve har i i jeres soveværelse, vi står og skal ha malet vores soveværelse, men hvilken farve er lækker og rolig???

Det er bare Hvidt lige nu..

Vi har noget tilbygning og flytning af vinduer der skal overståes før jeg gider gå igang med en masse..

Men jeg tænker nogle jordfarver i soveværelset som en meget dæmpet og rolig brun

På drengenes værelser skal der også farver ind, men det bliver heller ikke endnu..

Anmeld

5. juli 2012

Kloster

MariaKyedDK skriver:

Vi har råhvid i vores sovevær. Det er ikke et rum, at vise frem  Det er det størest værelse og det er opmagasineret over skabe, under seng og mellem skabene. Prøvet at få styr og ro på alle de ting, vi ikke kan have andre steder.

Anmeld

5. juli 2012

MariaKyedDK

Kloster skriver:

Vi har råhvid i vores sovevær. Det er ikke et rum, at vise frem  Det er det størest værelse og det er opmagasineret over skabe, under seng og mellem skabene. Prøvet at få styr og ro på alle de ting, vi ikke kan have andre steder.

haha sådan har vi det også, det er også derfor jeg skal finde ud af farve fordi vi bytter nemlig værelse, så vi får soveværelse i min søns værelse og omvendt, for trænger virkelig til at det rum skal være en lækkert sted at sove osv, da jeg har meget svært ved at sove og alt så noget...

Anmeld

5. juli 2012

MariaKyedDK

An&Jo skriver:

Det er bare Hvidt lige nu..

Vi har noget tilbygning og flytning af vinduer der skal overståes før jeg gider gå igang med en masse..

Men jeg tænker nogle jordfarver i soveværelset som en meget dæmpet og rolig brun

På drengenes værelser skal der også farver ind, men det bliver heller ikke endnu..

jordfarver er os min tanke, men kunne så godt tænke mig at se nogle billeder....

det er lidt noget andet jo , men har lige fundet et program på flúgger farver hvor man kan, så det sidder jeg lige og leger lidt med nu

Anmeld

5. juli 2012

.....

Vi har noget så kedeligt som farven hvid i vores værelse . Men vi skal alligevel flytte indenfor et år, og der vil jeg rigtig gerne have en farve i soveværelset ala Mintgrøn, lysbrun/jordbrun

Anmeld

5. juli 2012

Kay

du kan se den farve vi har her

https://www.baby.dk/debat/181034pi1/babyudstyr/saa-blev-vi-naesten-helt-klar.aspx

vihar den på 3 ud af 4 væge... som man kan se er den ene væ hvid da jeg ellers syntes her blev for mørkt...

på en af de 3 væge med den farve kan man ik se vægen for mit store lækre klædeskab der fylder hele vægen  

men sys det er en dejlig rolig farve ik for mørk og ik for lys...

Anmeld

5. juli 2012

MariaKyedDK

Kay skriver:

du kan se den farve vi har her

https://www.baby.dk/debat/181034pi1/babyudstyr/saa-blev-vi-naesten-helt-klar.aspx

vihar den på 3 ud af 4 væge... som man kan se er den ene væ hvid da jeg ellers syntes her blev for mørkt...

på en af de 3 væge med den farve kan man ik se vægen for mit store lækre klædeskab der fylder hele vægen  

men sys det er en dejlig rolig farve ik for mørk og ik for lys...

det ser godt ud, jeg tror vores skal være MOKKA CREME farvet, det er en lækker farve

Anmeld

5. juli 2012

Rikkeas

MariaKyedDK skriver:

Hvid

Anmeld

5. juli 2012

MariaKyedDK

Rikkeas skriver:

Hvid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.