mangler stadig at købe et par småting... men alt det overordnede er på plads...
fik i dag sat de sidste bogkasser op inde over lillepigens seng... og fyldt dem med de ting der har ligget og fyldt i sengen
bla. kaj og andrea der var det første der blev købt til hende... og en lysserød kurv med alle de gratis sutter fra alle babybox'erne.
sengen har vi taget den ene side af, da den står lige op og ned af vores seng, og planen er at hun skal sove i liften der skal stå i sengen, det er også derfor madrassen står op 
for enden af hendes seng står de 2 tasker vi skal havde med på hospitalet, og vedsiden af dem, en lille reol med bøger og bamser og lidt legetøj.
ude i stuen står en kommode med hendes tøj og andre sager, der er tøj i 50, 56 og 62 vasket og klar
kommoden er det bedste køb jeg har gjort... den er fra ikea men er købt brugt for 50 kr!!! den er under 1 år gammel og uden ridser eller andre skalder 
i rammerne oven på kommer der bryllupsbilleder når vi har fundet ud af hvilke der skal i, og i hjerte-glas skabet ligger min vielses ring, da jeg har lidt vand i hænderne om aftenen tør jeg ik ha den på... er så bange for de er nød til at klippe den af, og jeg har jo lige fået den! 
på badeværelset er der klar med badekar, pusleudstyr og gummiænder.... elllsker gummiænder 
undskyld billederne er lidt mørke... der var dumt lys indfald...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld