så blev vi (næsten) helt klar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.023 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. juni 2012

Kay

mangler stadig at købe et par småting... men alt det overordnede er på plads...

fik i dag sat de sidste bogkasser op inde over lillepigens seng... og fyldt dem med de ting der har ligget og fyldt i sengen  bla. kaj og andrea der var det første der blev købt til hende... og en lysserød kurv med alle de gratis sutter fra alle babybox'erne.

sengen har vi taget den ene side af, da den står lige op og ned af vores seng, og planen er at hun skal sove i liften der skal stå i sengen, det er også derfor madrassen står op

for enden af hendes seng står de 2 tasker vi skal havde med på hospitalet, og vedsiden af dem, en lille reol med bøger og bamser og lidt legetøj.

ude i stuen står en kommode med hendes tøj og andre sager, der er tøj i 50, 56 og 62 vasket og klar  kommoden er det bedste køb jeg har gjort... den er fra ikea men er købt brugt for 50 kr!!! den er under 1 år gammel og uden ridser eller andre skalder

i rammerne oven på kommer der bryllupsbilleder når vi har fundet ud af hvilke der skal i, og i hjerte-glas skabet ligger min vielses ring, da jeg har lidt vand i hænderne om aftenen tør jeg ik ha den på... er så bange for de er nød til at klippe den af, og jeg har jo lige fået den!

på badeværelset er der klar med badekar, pusleudstyr og gummiænder.... elllsker gummiænder

undskyld billederne er lidt mørke... der var dumt lys indfald...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Sikke fint

Anmeld

27. juni 2012

Missq4

iihh det er så hyggeligt at gøre klar

Anmeld

27. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Rigtig dejligt at det hele er kommet på plads! ( Næsten &nbsp Så er det jo bare at vente på baby at baby snart kommer ud!!  Vh stine

Anmeld

27. juni 2012

Kay

AnjaM skriver:

Sikke fint

ja kunne godt havde tænkt mig en anden puslepude... men manden er glad for den, og vi har fået den af hans fætter... så sådan bliver det...

Anmeld

27. juni 2012

Kay

Missq4 skriver:

iihh det er så hyggeligt at gøre klar

jeps super hyggeligt

Anmeld

27. juni 2012

Kay

StineW79 skriver:

Rigtig dejligt at det hele er kommet på plads! ( Næsten &nbsp Så er det jo bare at vente på baby at baby snart kommer ud!!  Vh stine

jeps... tænkete med de sidste dages uro og plukveer og anderledes smerter at vi hellere lige måtte få ordnet det sidste

Anmeld

28. juni 2012

crille

Ser bare rigtig fint, hyggeligt og KLART ud  

Anmeld

28. juni 2012

Kay

crille skriver:

Ser bare rigtig fint, hyggeligt og KLART ud  

jeps glæder mig bare til at tage det hele i brug

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.