Hvilken farve har i ? må jeg se billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2012

Kay

MariaKyedDK skriver:

det ser godt ud, jeg tror vores skal være MOKKA CREME farvet, det er en lækker farve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2012

ekebiv

MariaKyedDK skriver:

Hvilken farve har i i jeres soveværelse, vi står og skal ha malet vores soveværelse, men hvilken farve er lækker og rolig???

må jeg se billeder af jeres soveværelse , så jeg kan danne mig et indtryg ?

Vi har hvid på 3 af væggene og på den sidste har vi tapet fra ferm living, det er petroliumsblå med hvid mønster på. Vi har tapet på enkelte vægge rundt omkring i huset og jeg synes det giver en fed effekt :-)

Anmeld

6. juli 2012

MortilCilas

MariaKyedDK skriver:

Hvilken farve har i i jeres soveværelse, vi står og skal ha malet vores soveværelse, men hvilken farve er lækker og rolig???

må jeg se billeder af jeres soveværelse , så jeg kan danne mig et indtryg ?

Jeg har hvidt, men overvejer at male nogle skyer på skråvæggen.

Anmeld

6. juli 2012

Nessie

HVide vægge, sorte rullegardiner og gardiner, og sort / hvide klædeskabe

Og så et enkelt maleri i grønne og blå farver, som min nevø har lavet

Anmeld

6. juli 2012

MortilElias2010

Vi har lige besluttet at ugerne 29, 30 og 31 hvor jeg har ferie (manden har ikke før de efterfølgende tre uger, hvor jeg er tilbage i arbejde) at vi skal have lavet vores soveværelse, sidste projekt for i år - vi har til gengæld også nået en masse (legehus, legetårn, Elias'værelse, kælder, kontor, have) Stue, køkken og gang samt bryggers bliver næste år! 

Lige pt. er væggene ikke blevet malet siden vi flyttede ind for fire år siden, så de er vel ikke engang hvide men grå og grimme. Sengen er min mands gamle og er mindst 10 år gammel, så den skal også ud nu! 

Vi søger også derfor en farve til vores vægge, men da værelset er lille og solen går ned ude foran vores vindue skal vi have fundet een der gør det intimt men uden at være en dungeón (en fangekælder) og lyst, men ikke pastel-agtig. Den nye seng er hvid og vi har en hvid rumdeler samt tre hvide lange hylder herinde der skal blive pt. 

Nogen gode ideer... ?

Gardinet som matchede noget af min mands gamle sengetøj som for længst er røget ud, skal også væk!  Men vi beholder vores sorte mørklægningsgardin, det er sgu smart. Har vi også hos sønnike! Bare i grøn.

Glæder mig meget, har ingen billeder på ipad'en kun lige beskrivelse. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.