For nogle aar tilbage havde jeg det lidt som du beskriver. Det var dog ikke i forbindelse med at faa boern.
Jeg var sur rigtig meget (naar jeg normalt er den mest positive person jeg kender) og jeg kunne ogsaa sidde og graede naar jeg var alene. Saadan egentlig uden grund. Jeg kunne sagtens se at jeg havde aendret mig og kunne ihvertfald ikke lide den person jeg var blevet til. Jeg kom bare aldrig saa langt som til at bede om hjaelp og gode raad som du goer, saa "thumbs up" for det.
Jeg vil tro det tog ca. et aar foer jeg blev mig selv igen. Og senere har jeg taenkt at jeg faktisk tror at jeg havde en lille depression. Ihvertfald var der noget galt, men heldigvis kom jeg tilbage til mit positive jeg.
Min kaereste stod ogsaa ved min side hele tiden. Han var dog en relativt ny kaereste (saa fatter egentlig ikke han gad), men det markerede vores forhold ret meget i lang tid efter, for han troede jo at den "dumme" person det faktisk var mig. Saa der gik mange aar foer han fandt ud af at jeg faktisk slet ikke er sur eller negativ, saa generelt.
Nu ved jeg jo ikke om det faktisk var en depression, men jeg tror du maaske skulle snakke med din laege om det. Og hvis det kraever nogle samtaler med nogen profesionelle saa du kan finde ind til problemet, saa kan du maaske faa det bedre meget foer.
Held og lykke. 
Anmeld