Jeg tror, du skal finde dig selv igen. Tænke over, hvilken kvinde du vil være og hvad du vil med dit liv. Tag ansvar for dig selv og den skønne familie, du i virkeligheden værdsætter.
Og hvordan når du så dertil... Hvad for nogle skridt kan du tage, for at komme tættere på det, du gerne vil...
Hvis det er boligsituationen, der æder alle dine positive tanker, skal du prøve at finde alle de positive ting, ved den situation du er i nu. Hvad er det positive ved jeres bolig nu? Der må være nogle? Hvad med økonomien ved boligen? Det er det er en lejet bolig (??) Boligsikring, at man "bare" kan flytte fra en lejet bolig osv.
Hvis det er den sure kvinde, du er gal på. Ja så skal du finde dit velvære fram igen... Hvad vil du med dit liv? Vil du have velvære i dit liv i form af bedre sundhed, overskud, motion, kost, det sociale liv, en god mor og en god kæreste. Så skal du finde de små skridt og komme igang med at styre dit liv i den retning du vil.... Skriv evt ned , hvad dine mål i livet er. Ell hvad for en person du gerne vil være og styr dig selv med små skridt imod den retning.
Mine egne erfaringer er ikke små
Vi har et hus i en lille lands"by", som vi har haft til salg i 6 år!! Vi har boet her i 15 år. Var ved at blive helt depri over vi ikke kunne få det solgt. Men man må jo se det positive i den situation, man er i. Vi har et udemærket hus, tæt ved skole, familien, vi har fået bygget værelser til alle drengene. Godt nok små værelser, men de er der. Og haven stikker ud mod åbne marker, så haven er ret fri også.
Et godt arbejde, gode venner/familie sund kost, motion og planer/mål i livet er det der virkelig kan give én energi og positivitet i livet.
Håber mit laaaange indlæg kan hjælpe dig lidt...
Positive tanker fra mig