Sanne hvordan går det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2009

Pia

Hej Sanne..

Noget nyt??
Her prøvede vi det gamle husrår i går med at sex skulle sætte fødsel igang..
Det hjalp så ikke en dyt...
Har sovet en del i dag, da jeg er så mega træt..
Men i morgen tror jeg at jeg vil tage en stafet i skoven, for og se om det kan sætte noget igang..
Selvom jeg i dag har 13 dage til termin, ja så kan jeg slet slet ikke lige overskue og skal gå tiden ud..
Jeg kan ikke rigtig sætte ord på hvorfor, men nu gider jeg ikke være gravid mere..
Nu skal hun bare komme ud, så vi alle kan komme igang med og nyde hende..

Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2009

SaNiNa

Pia skriver:

Hej Sanne..

Noget nyt??
Her prøvede vi det gamle husrår i går med at sex skulle sætte fødsel igang..
Det hjalp så ikke en dyt...
Har sovet en del i dag, da jeg er så mega træt..
Men i morgen tror jeg at jeg vil tage en stafet i skoven, for og se om det kan sætte noget igang..
Selvom jeg i dag har 13 dage til termin, ja så kan jeg slet slet ikke lige overskue og skal gå tiden ud..
Jeg kan ikke rigtig sætte ord på hvorfor, men nu gider jeg ikke være gravid mere..
Nu skal hun bare komme ud, så vi alle kan komme igang med og nyde hende..

Pia.

HEHE nej det hjælper ikke sådan noget sex, syntes det er rigtig ubehagelig istedet for maven er alt for meget i vejen, det samme når jeg skal i køleskabet.

Nope der er ikke sket en disse jo min plukver de tiltager... men han må meget gerne gerne lige blive derinde til jeg er raske igen. tror jeg får brug for kræfterne...

Sove ja det gør jeg ikke ret meget da jeg kun kan ligge på venstre side og den er helt ødelagt nu...
men nu skal vi i sommerhus i weekenden så får jeg nok slappet lidt af... skal bare lige have pakket pusletasken og fundet de ting frem jeg skal ahve med hvis der skulle ske noget...

Så er nok ikke på før søndag eftermiddag/aften da vi jo som altid skal til fødselsdag.

Anmeld

30. maj 2009

Pia

Håber du er på sygehuset i øjeblikke og er ved og føde din dejlige dreng... Men ville da lige høre til dig alligevel...

KnusPia..

Anmeld

31. maj 2009

Pia

Sanne kan se du stadig er online...
Vil de da slet ikke hjælpe dig på den fødeafdelign???
det er dælme da vildt længe de lader dig gå med veer..??
Har de tjekket bette manden for nygeligt med en scanning eller hva??

Kh Pia..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.