Sanne hvordan går det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2009

LotteN

Stumpen skriver:

Sådan noget skal man ski fortælle, for vi holder jo øje med hende/hinanden

ja, det er også det...
Men hun skrev også lige at skete der noget skulle hun nok skrive... så det håber jeg sandelig hun gør, så vi kan følge lidt med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2009

Pia

Ja hun får ikke lov til og føde i fred og ro..
Vi her inde skal da bestemt vide det som nogle af de første LOL....
Men godt og høre at alt er ok med dig Sanne...

Kh Pia.

Anmeld

10. maj 2009

SaNiNa

IIIh tøzer hvor er i søde... der er ikke sket noget nyt andet end de skide plukver tager til og vi er kørt hjem fra familie fødselsdag i dag for jeg kunne få ro og slappe lidt af med de her plukver...

Jeg skal nok skrive lige så snart der sker noget men den sidste uge har jeg jo bare ventet på han ville komme ud, men det vil han åbenbart ikke...

Anmeld

14. maj 2009

Pia

Hva så Sanne..
Er lille manden kommet til verden, eller driller det hele bare stadig??

Kh Pia.

Anmeld

14. maj 2009

SaNiNa

Pia skriver:

Hva så Sanne..
Er lille manden kommet til verden, eller driller det hele bare stadig??

Kh Pia.

åååh det hele driller vist bare, har lige fået af vide at jeg godt kan regne med nogle dage endnu... men han vokser utrolig meget lige nu, s¨hvis jeg går over tiden bliver han jo en kæmpe baby (sådan føler jeg det) så nu er det slut med søde sager og alt andet som kan påvirke hans vægt...

Anmeld

14. maj 2009

Mira0911

Sanne skriver:

åååh det hele driller vist bare, har lige fået af vide at jeg godt kan regne med nogle dage endnu... men han vokser utrolig meget lige nu, s¨hvis jeg går over tiden bliver han jo en kæmpe baby (sådan føler jeg det) så nu er det slut med søde sager og alt andet som kan påvirke hans vægt...

Hvor langt er du henne?

Anmeld

14. maj 2009

SaNiNa

Har 22 dag til termin og syntes virkelig bare dagene går så langsom, men kan jo heller ikke rigitg gøre noget mere... overvejer at få kæresten til at oppe på maven i håb om at han så kommer ud... (men det hjælper jo desværre nok ikke)

Anmeld

14. maj 2009

Mira0911

Sanne skriver:

Har 22 dag til termin og syntes virkelig bare dagene går så langsom, men kan jo heller ikke rigitg gøre noget mere... overvejer at få kæresten til at oppe på maven i håb om at han så kommer ud... (men det hjælper jo desværre nok ikke)

I skal bare dyrke noget sex...

Anmeld

14. maj 2009

SaNiNa

HiHi tror jeg kæresten ville syntes var en rigtig gode ide, tror desværre bare ikke det hjælper... men plukverne er blever mere intense især omkring lænden... så krydser finger for jordemoder ikke får ret i der går nogle dag endnu

Anmeld

14. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
Sanne skriver:

HiHi tror jeg kæresten ville syntes var en rigtig gode ide, tror desværre bare ikke det hjælper... men plukverne er blever mere intense især omkring lænden... så krydser finger for jordemoder ikke får ret i der går nogle dag endnu

Ihhh hvor er det spændende. Kan du ikke holde på det hele til søndag aften? Jeg skal nemlig på weekend hos min far, så jeg ved ikke om jeg får tid til at kigge forbi. Jeg vil så gerne følge med i hvad der sker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.