Sanne hvordan går det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2009

Pia

En god cykeltur på grusvej skulle også være godt til og sætte en fødsel igang
Jeg skal til jm i dag.. er spændt på hvad hun siger..
Altså hvor stor hun vurdere den lille til osv og om hun mener at den bette har sat sig fast i bækkenet.
Hun har jo stået med hovedet ned af i nogle uger nu.. Men ved ikke om hun står fast endnu..

Og ellers kan de sidset 17 dage kun gå for langsomt

Og så har jeg lige fået sådan en ulækker hæmoride  ikke så fedt..
Men fik det også da jeg var gravid med min datter for 4 år siden.. øv øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2009

SaNiNa

Jeanne skriver:

Jeg vil så gerne følge med i hvad der sker

tror desværre heller ikke han kommer i weekenden, det har vi ikke tid til selv... vi har 3 fødselsdag.

så tage du bare afsted

Anmeld

15. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
Sanne skriver:

tror desværre heller ikke han kommer i weekenden, det har vi ikke tid til selv... vi har 3 fødselsdag.

så tage du bare afsted

Ok det er en aftale Vi genoptager snakken på  mandag

Anmeld

15. maj 2009

SaNiNa

Pia skriver:

En god cykeltur på grusvej skulle også være godt til og sætte en fødsel igang
Jeg skal til jm i dag.. er spændt på hvad hun siger..
Altså hvor stor hun vurdere den lille til osv og om hun mener at den bette har sat sig fast i bækkenet.
Hun har jo stået med hovedet ned af i nogle uger nu.. Men ved ikke om hun står fast endnu..

Og ellers kan de sidset 17 dage kun gå for langsomt

Og så har jeg lige fået sådan en ulækker hæmoride  ikke så fedt..
Men fik det også da jeg var gravid med min datter for 4 år siden.. øv øv

kan godt forstå du glæder dig, jeg belv desværre bare så skuffet over vores jordemoder besøg i går igen igen det tog igen kun 5 min men hvade jo ikke rigtig nogle spørgsmål. I er jo så gode til at besvarer dem herinde...

hehe ja jeg elsker at cykle med de sidste par gangen jeg har cyklet har jeg fået de vildeste plukver af dem, så det er jeg holde op med, men det kunne jo være de så gik over og blev ver

Anmeld

15. maj 2009

Pia

Så er jeg også hjem vendt fra et skuffende jm besøg..
Hun ville ikke komme med et skøn på hvad den lille vejer..
Hun mente dog at hovdet efter hånden stod fast, men var ikke helt sikker...
Og da hun lyttede hjerteldy svarede hun bare at det er jo fint nok og så var der ikke mere der..
Det lød også fint nok hvad jeg kunne høre, men nogle gange kunne det da være rart om de uddybede tinegen lidt.

Jeg ved godt at når man er anden gangs fødene, så tror de ikke at man har brug for de samme oplysninger, men det syntes jeg egentlig man har..

Anyway nu er det forhåbentlig sidste gang jeg har skulle der op..
Den næste jm jeg taler med skulle gerne være når min fødsel forhåbentlig går igang i næste uge
Min mand siger jeg skal føde onsdag.. Det ville passe så fint op til kristihimmelsdags ferien

Så det må vi jo bare se om jeg kan klare

Kh Pia.

Anmeld

15. maj 2009

Pia

Hov var lige ved og læse min vandrejournal igennem..
Min jm har så vurderet den lille til 3000 gram.. Det har hun bare ikke sagt noget om til mig..
Men så blev jeg da så klog..

Pia.

Anmeld

15. maj 2009

SaNiNa

Ja det ville da passe rigtig fint så har alle jo fri til fødselsdagen...

Ja jeg håber heller ikke jeg skal til jordemoderen mere, syntes ikke rigitg jeg får vildt meget ud af det ikke andet end in egen læge lige så godt kunne have gjort det....

3000g min lille dreng vejer 2900 i går og syntes virkelig det lyder af alt for meget i forhold til ahn blive skønnet til 2500 for 1½ uge siden

Anmeld

15. maj 2009

Pia

Sanne skriver:

Ja det ville da passe rigtig fint så har alle jo fri til fødselsdagen...

Ja jeg håber heller ikke jeg skal til jordemoderen mere, syntes ikke rigitg jeg får vildt meget ud af det ikke andet end in egen læge lige så godt kunne have gjort det....

3000g min lille dreng vejer 2900 i går og syntes virkelig det lyder af alt for meget i forhold til ahn blive skønnet til 2500 for 1½ uge siden

JEg tager ikke de der skøns mål for så meget..
1½ ugen inden jeg fødte Lærke var hun blevet vurderet til ca 3900-4000 gram..
Og hun vejede så 3250 gram da hun kom ud og var 50 cm lang..
Men 2900 syntes jeg ikke lyder voldsomt med 22 dage igen.. Du får nok en bette dreng der ligger omkring de 3500 gram.. fin størrelse..

Knus Pia.

Anmeld

15. maj 2009

SaNiNa

Pia skriver:

JEg tager ikke de der skøns mål for så meget..
1½ ugen inden jeg fødte Lærke var hun blevet vurderet til ca 3900-4000 gram..
Og hun vejede så 3250 gram da hun kom ud og var 50 cm lang..
Men 2900 syntes jeg ikke lyder voldsomt med 22 dage igen.. Du får nok en bette dreng der ligger omkring de 3500 gram.. fin størrelse..

Knus Pia.

Nej det er ikke af meget, men jeg syntes nu det er gaske mange g jeg veje jo kun 2500g og kæresten 3250g

men vi før se hvor stor han er når han  kommer bare han ikke vejer 5 kg

Anmeld

15. maj 2009

SaNiNa

Nå tøser, nu er jeg nok ikke på igen før engang i morgen middag, men giver lige en sms hvis der sker noget hvilket jeg ikke regner med der gør....

Rigtig God fredag eftermiddag og aften til jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.