110811 skriver:
min søn har siden marts vågnet imellen 04:30 og 05:00 hver morgen. hans mor er TRÆT!!!! jeg har prøvet alt. intet virker. han kommer i seng kl 19 og har prøvet at rykke hans sengrtid men hjælper ikke på hans søvn om morgenen.han er nu 10,5 mdr. han er max vågen to timer, nogengange kun halvanden, før han er SÅ træt og bliver sur og tvær :-(
har prøvet at tage ham ind i min seng når han vågner men sove vil han dælme godt nok ikke..
kom endeligt med gode råd, ellet bare en opmuntring om at det feks bare er sommerens skyld
Som flere af de mødre der har skrevet i dit indlæg, vil jeg bare sige: jeg forstår dig!
Min egen lille krudtugle på 16 mdr er også morgenfrisk. Han er alle dage vågnet kl 5 +- 15 min.
Og det tog mig ca 3-4 mdr at acceptere, at sådan er det bare! Jeg ved det er der han vågner, så jeg kan bare sparke mig selv i seng lidt tidligt. Men jeg er udpræget B-menneske, så har slet ikke været enig i at have et A-menneske som søn. Det er skide hårdt! Og her har det været både til vinter og sommer, det har ingen forskel gjort, så det kan jeg ikke trøste dig med.
Jeg håber også det bare er en fase, men jeg er begyndt at tvivle. Nu hvor jeg har accepteret det, har vi det faktisk super hyggeligt om morgenen uden stress for at komme i dagpleje.
Men jeg tænkte på hvor mange lure får dit banr nu?
Anmeld