vågner SÅ tidligt . suk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2012

Sitrani

Jeg kan kun sige, at jeg har været der! Det er SÅ udmattende tilsidst, hvis man også er oppe et par gange i løbet af nettan

Min datter er lige blevet 1 år, og har de sidste par uger sovet til kl. 6 hver morgen, men inden det stod hun op mellem kl. 04.30 og 05.30 hver morgen  Puuuuha, det var tidligt.. Så kan virkelig forstå dig!!!

Ved ikke hvad det var der gjorde det, men nu sover hun bare længere.. Ved ikke om det bare er en periode de går igennem? Hun stod tidligt op i en lang periode nemlig, og så stoppede det nærmest fra den ene dag til den anden

Nogen børn sover længe, andre gør bestemt ikke..... Lige som os voksne...

Vi har også lige skåret hendes lure ned til 1 om dagen.. Det har vi gjort af den simple grund, at hun bare ikke ville falde i søvn, når vi lagde hende til de 2 lure.... ÅH!!! Det var en kamp, og nu falder hun i søvn på ved hjem fra dagplejen kl. 12, og så sover hun 2 til 3 timer Helt underligt...

Men har ikke rigtig nogen råd - bare lidt opmuntring!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

Snartmortil3

STN skriver:

Jeg kan kun sige, at jeg har været der! Det er SÅ udmattende tilsidst, hvis man også er oppe et par gange i løbet af nettan

Min datter er lige blevet 1 år, og har de sidste par uger sovet til kl. 6 hver morgen, men inden det stod hun op mellem kl. 04.30 og 05.30 hver morgen  Puuuuha, det var tidligt.. Så kan virkelig forstå dig!!!

Ved ikke hvad det var der gjorde det, men nu sover hun bare længere.. Ved ikke om det bare er en periode de går igennem? Hun stod tidligt op i en lang periode nemlig, og så stoppede det nærmest fra den ene dag til den anden

Nogen børn sover længe, andre gør bestemt ikke..... Lige som os voksne...

Vi har også lige skåret hendes lure ned til 1 om dagen.. Det har vi gjort af den simple grund, at hun bare ikke ville falde i søvn, når vi lagde hende til de 2 lure.... ÅH!!! Det var en kamp, og nu falder hun i søvn på ved hjem fra dagplejen kl. 12, og så sover hun 2 til 3 timer Helt underligt...

Men har ikke rigtig nogen råd - bare lidt opmuntring!

Åh de få dage hvor min søn sover til halv seks-seks synes jeg jo at jeg har sovet læææææænge haha

Det er ikke meget din datter sover i forhold til min søn.

Han sover 2-3 timer om formiddagen og 1-2 timer om eftermiddagen.. Og man kan ikke holde ham længere oppe, for han bliver møg hysterisk når han er træt.

Anmeld

5. juli 2012

Snartmortil3

og nogle få dage får han kun 1 lur i vuggestuen, men det hjælper på ingen måde på hans humør eller søvn..

Anmeld

5. juli 2012

morethanperfect

Tænker at det er over en periode ..
Oscar stod også på kl. 5 hver eneste morgen over en LAAAANG periode .. Jeg troede aldrig det ville stoppe .. Men det gjorde det .. Nu vågner han først kl. 6  

Anmeld

5. juli 2012

Snartmortil3

morethanperfect skriver:

Tænker at det er over en periode ..
Oscar stod også på kl. 5 hver eneste morgen over en LAAAANG periode .. Jeg troede aldrig det ville stoppe .. Men det gjorde det .. Nu vågner han først kl. 6  

Skønt dejligt at høre! Jeg glæder mig til det går over

Bare kl 6 ville gøre SÅ meget for min søvn. Og vores morgener. Ser så meget frem til den dag

Anmeld

5. juli 2012

Aprilmor11

110811 skriver:

min søn har siden marts vågnet imellen 04:30 og 05:00 hver morgen. hans mor er TRÆT!!!! jeg har prøvet alt. intet virker. han kommer i seng kl 19 og har prøvet at rykke hans sengrtid men hjælper ikke på hans søvn om morgenen.han er nu 10,5 mdr. han er max vågen to timer, nogengange kun halvanden, før han er SÅ træt og bliver sur og tvær :-(

har prøvet at tage ham ind i min seng når han vågner men sove vil han dælme godt nok ikke.. 

kom endeligt med gode råd, ellet bare en opmuntring om at det feks bare er sommerens skyld

Det gøre min søn også. Han har altid vågnet tidligt. Om han falder i søvn klokken 18 eller 21.00. Ingen forskel, han vågner 4.30-05.00 tiden hver morgen. Og det er kun en sjælden gang han får formiddagslur, så mor her er også træt. Det er ikke en opmuntring eller nogen råd jeg kommer med, men vil bare vise at din søn ikke er den eneste ssom vågner tidligt. Det er hårdt og trættende. Håber at i finder en løsning på det.

Anmeld

5. juli 2012

Snartmortil3

Aprilmor11 skriver:

Det gøre min søn også. Han har altid vågnet tidligt. Om han falder i søvn klokken 18 eller 21.00. Ingen forskel, han vågner 4.30-05.00 tiden hver morgen. Og det er kun en sjælden gang han får formiddagslur, så mor her er også træt. Det er ikke en opmuntring eller nogen råd jeg kommer med, men vil bare vise at din søn ikke er den eneste ssom vågner tidligt. Det er hårdt og trættende. Håber at i finder en løsning på det.

Hvor længe har han vågnet så tidligt?

Vi må bare krydse fingre for at det en dag stopper. Ellers bliver de vel teenagere engang Også er vi totalt miljø skadet for livet, og prøver at rive dem ud af sengen kl 7... hahahahaha

Anmeld

5. juli 2012

Aprilmor11

110811 skriver:

Hvor længe har han vågnet så tidligt?

Vi må bare krydse fingre for at det en dag stopper. Ellers bliver de vel teenagere engang Også er vi totalt miljø skadet for livet, og prøver at rive dem ud af sengen kl 7... hahahahaha

Tror at han har været 3-4 måneder. Han har ikke været ret gammel, nu er han 14 måneder, så ca. 10 måneder

Ja, vi burde jo faktisk at " nyde " det nu.

Anmeld

5. juli 2012

(august)

Hej 

Vi har også været der og vbelgisk ind til hende lagde hende ned igen, sagde god nat og gik ud, ligesom når de skal lære at falde i søvn selv. Det gjorde vi i en uge og derefter forstodchun at hun ikke skulle op. Det sker stadig at hun vågner også lægger vi hende og siger godnat.

Anmeld

5. juli 2012

Clisolka

110811 skriver:

min søn har siden marts vågnet imellen 04:30 og 05:00 hver morgen. hans mor er TRÆT!!!! jeg har prøvet alt. intet virker. han kommer i seng kl 19 og har prøvet at rykke hans sengrtid men hjælper ikke på hans søvn om morgenen.han er nu 10,5 mdr. han er max vågen to timer, nogengange kun halvanden, før han er SÅ træt og bliver sur og tvær :-(

har prøvet at tage ham ind i min seng når han vågner men sove vil han dælme godt nok ikke.. 

kom endeligt med gode råd, ellet bare en opmuntring om at det feks bare er sommerens skyld

Puuuh ja det er tidligt de små nogle gange vågner. Herhjemme står vi op kl. 5.30 pga. at jeg skal afsted på arbejde. I dag vågnede min datter på 20 mrd. 3.50  Hun er begyndt at gøre det her i sommerperioden, men det er ikke så tit det sker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.