vågner SÅ tidligt . suk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.736 visninger
30 svar
0 synes godt om
5. juli 2012

Snartmortil3

min søn har siden marts vågnet imellen 04:30 og 05:00 hver morgen. hans mor er TRÆT!!!! jeg har prøvet alt. intet virker. han kommer i seng kl 19 og har prøvet at rykke hans sengrtid men hjælper ikke på hans søvn om morgenen.han er nu 10,5 mdr. han er max vågen to timer, nogengange kun halvanden, før han er SÅ træt og bliver sur og tvær :-(

har prøvet at tage ham ind i min seng når han vågner men sove vil han dælme godt nok ikke.. 

kom endeligt med gode råd, ellet bare en opmuntring om at det feks bare er sommerens skyld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2012

TrineMine86

110811 skriver:

min søn har siden marts vågnet imellen 04:30 og 05:00 hver morgen. hans mor er TRÆT!!!! jeg har prøvet alt. intet virker. han kommer i seng kl 19 og har prøvet at rykke hans sengrtid men hjælper ikke på hans søvn om morgenen.han er nu 10,5 mdr. han er max vågen to timer, nogengange kun halvanden, før han er SÅ træt og bliver sur og tvær :-(

har prøvet at tage ham ind i min seng når han vågner men sove vil han dælme godt nok ikke.. 

kom endeligt med gode råd, ellet bare en opmuntring om at det feks bare er sommerens skyld

jeg kigger lige med her, da vi har samme "problem"

vores søn har ellers kørt en god rytme siden han var 3 måneder, hvor han vågnede mellem 5.30-6.30, men nu her de sidste 2-3 uger er han begyndt at vågne mellem 3.45 - 5.15  og det er altså liiige tidligt nok

vi har også prøvet alt, taget ham med ind i vores seng, givet ham en flaske, gået og lullet rundt med ham.. INTET virker

han er 9 måneder på lørdag.

Anmeld

5. juli 2012

Koen.

Sådan en fase havde min datter fra hun var 8 mdr - 10 mdr det gik over, men nu er hun 2 år og kan stadig nogle dage vågne 3.30

Anmeld

5. juli 2012

Snartmortil3

jeg tænkte at det bare var en kort periodd men nu har den varet i 4,5 måned og jeg er ved at gå ud af mit gode skind. er fuldtids alene mor så det er hver dag.

Anmeld

5. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
110811 skriver:

Puha, har ingen gode råd. Her er vi altid stået op kl 4.30/5.00. Han er nu 9 måneder og det har stået på lige siden han var 4 måneder.

Vi har endnu ikke fundet de vise sten

Anmeld

5. juli 2012

Studerendemor

110811 skriver:

Har du prøvet med mørklægningsgardiner? Det virker her. Førhen vågnede min datter også, når lyset begynder at titte frem, men efter vi satte mørklægningsgardiner op, sover hun troligt til ca. kl. 8. Ikeas er billige, og nemme at montere 

Anmeld

5. juli 2012

raca

hvis ellers han sover rimligt om natten, så må du vel bare indstille dit gonat tidspunkt efter ham.. dvs kl ca 21.. så du får otte timers søvn i hverdagene også nyde de har 2 timer for dig selv om aftenen og en god morgen med ham..

eller gå i seng kl 22 og snuppe en lur i en af hans lure om dagen.

som forældre må man sove når børne sover og du har jo kun et barn at tage hensyn til så det er forholdsvis nemt..

jeg er funktionelt alene med mine børn i hverdagen.. og vi havde en periode på 2-3 mdr hvor den lille underholdt til 23 og den store stod op kl 5...

Anmeld

5. juli 2012

Hyacinth

Hej

Årh kender det alt for godt med de tidlige morgener(som man nærmest synes er tidlige nætter)

Jeg synes kl 19 er et meget passende/alderssvarende sovetidspunkt hos dit barn, men tænker også, om det måske kan være fordi, han er FOR træt, når han bliver puttet? Min datter har haft perioder, hvor hun har været såå træt, at vi har måtte putte hende kl 18.30 allerede. Min erfaring siger mig, at hun i hvert fald sover længere om morgenen, hvis hun kommer i seng, når hun er godt træt, men uden at være overtræt og "hysterisk". Og synes bestemt ikke, det har hjulpet hos os, at skubbe sovetidspunkt til senere på aftenen, for hun får faktisk en mere urolig søvn og en dårlig afslutning på aftenen.

Jeg ved ikke, om det er sådan hos jer, men det kunne jo være, I havde samme problemstilling. Håber det var til lidt hjælp trods alt

Anmeld

5. juli 2012

Snartmortil3

skrivemaskine skriver:

Har du prøvet med mørklægningsgardiner? Det virker her. Førhen vågnede min datter også, når lyset begynder at titte frem, men efter vi satte mørklægningsgardiner op, sover hun troligt til ca. kl. 8. Ikeas er billige, og nemme at montere 

Tak for dit råd, men mørklægningsgardiner hjalp desværre ikke her

Anmeld

5. juli 2012

Snartmortil3

Hyacinth skriver:

Hej

Årh kender det alt for godt med de tidlige morgener(som man nærmest synes er tidlige nætter)

Jeg synes kl 19 er et meget passende/alderssvarende sovetidspunkt hos dit barn, men tænker også, om det måske kan være fordi, han er FOR træt, når han bliver puttet? Min datter har haft perioder, hvor hun har været såå træt, at vi har måtte putte hende kl 18.30 allerede. Min erfaring siger mig, at hun i hvert fald sover længere om morgenen, hvis hun kommer i seng, når hun er godt træt, men uden at være overtræt og "hysterisk". Og synes bestemt ikke, det har hjulpet hos os, at skubbe sovetidspunkt til senere på aftenen, for hun får faktisk en mere urolig søvn og en dårlig afslutning på aftenen.

Jeg ved ikke, om det er sådan hos jer, men det kunne jo være, I havde samme problemstilling. Håber det var til lidt hjælp trods alt

Tak for dit svar! Men tror vores sovetidspunkt er ret passende Han sover sidste lur fra 15-16, så kan næsten ikke putte ham tidligere om aften. Han falder altid i søvn så snart jeg ligger ham, ingen skrig og skrål. Og han sover også hele natten uden opvågning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.