min søn har siden marts vågnet imellen 04:30 og 05:00 hver morgen. hans mor er TRÆT!!!! jeg har prøvet alt. intet virker. han kommer i seng kl 19 og har prøvet at rykke hans sengrtid men hjælper ikke på hans søvn om morgenen.han er nu 10,5 mdr. han er max vågen to timer, nogengange kun halvanden, før han er SÅ træt og bliver sur og tvær :-(
har prøvet at tage ham ind i min seng når han vågner men sove vil han dælme godt nok ikke..
kom endeligt med gode råd, ellet bare en opmuntring om at det feks bare er sommerens skyld
Hej
Årh kender det alt for godt med de tidlige morgener(som man nærmest synes er tidlige nætter)
Jeg synes kl 19 er et meget passende/alderssvarende sovetidspunkt hos dit barn, men tænker også, om det måske kan være fordi, han er FOR træt, når han bliver puttet? Min datter har haft perioder, hvor hun har været såå træt, at vi har måtte putte hende kl 18.30 allerede. Min erfaring siger mig, at hun i hvert fald sover længere om morgenen, hvis hun kommer i seng, når hun er godt træt, men uden at være overtræt og "hysterisk". Og synes bestemt ikke, det har hjulpet hos os, at skubbe sovetidspunkt til senere på aftenen, for hun får faktisk en mere urolig søvn og en dårlig afslutning på aftenen.
Jeg ved ikke, om det er sådan hos jer, men det kunne jo være, I havde samme problemstilling. Håber det var til lidt hjælp trods alt
Anmeld