(februar) 3mdr tjek

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2009

nilletøz

Lindskjold skriver:

det må du i hvert fald

Viktor er har en hjertefejl og det ikke at have en milt hænger ofte sammen med den slags fejl han har. Hans lever sidder også i midten og hans hjerte sidder i højre side, noget værre byggesjusk

Jeg krydser fingre for han kommer over aftenen uden feber

Tak..

ok, er han så i noget behandling eller noget?

Ja det kan man godt kalde byggesjusk..

Sødt navn din søn har.. :O)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2009

Moar'en

Diana... skriver:

Ej nu spørg jeg sikkert rigtig dumt, Men hvad gør en milt hvis jeg må spørge?
Og er det noget der kommer til at have en betydning for ham det med hjertet og lever og milt? Du skal selvfølgelig ikke svar hvis det kommer for tæt på. Jeg har bare ikke hørt om det før så derfor spørg jeg 

Stort Knus til Jer.

Du spørger ikke dumt, vi spurgte om det samme
Den er en del af imunforsvaret og hjælper med at danne nye røde blodlegmer. Man kan fint leve uden. Hans lever skulle gerne være lige meget hvor den sidder og hans hjerte er en lidt mere alvorlig sag. Han skal have 2 store hjerte operationer den første her efter sommerferien og den anden når han er 3-4 år. Allerede her om ca 3 uger skal vi indlægges til en katheter undersøgelse, så de kn planlægge første operation. De skulle kunne fikse hans hjerte så han kan få det godt, han bliver dog aldrig den store sportsmand.

Og i må gerne spørge.

Anmeld

14. maj 2009

Moar'en

nilletøz skriver:

Tak..

ok, er han så i noget behandling eller noget?

Ja det kan man godt kalde byggesjusk..

Sødt navn din søn har.. :O)

Ikke for hans milt, men for hjertet er han.

Mange tak, vi havde 4 navne. og da de spurgte om han havde et navn svarede min mand "Ja Viktor" (jeg lå til opvågning efter kejsersnit) Så det blev det.

Anmeld

14. maj 2009

nilletøz

Har lige læst dit indlæg til dina..

Puha det må være rigtig hårdt når ens guldklump skal opereres i sådan en tidelig alder..? også 2 gange. -du virker til at tage det rolig..

Håber han kommer igennem dem begge 2 uden problemer..

Syns navnet er rigtig sødt og det passer til ham..

Tror lige jeg skal læse lidt mere om hvad mitlen er...

Anmeld

15. maj 2009

Diana...

Lindskjold skriver:

Du spørger ikke dumt, vi spurgte om det samme
Den er en del af imunforsvaret og hjælper med at danne nye røde blodlegmer. Man kan fint leve uden. Hans lever skulle gerne være lige meget hvor den sidder og hans hjerte er en lidt mere alvorlig sag. Han skal have 2 store hjerte operationer den første her efter sommerferien og den anden når han er 3-4 år. Allerede her om ca 3 uger skal vi indlægges til en katheter undersøgelse, så de kn planlægge første operation. De skulle kunne fikse hans hjerte så han kan få det godt, han bliver dog aldrig den store sportsmand.

Og i må gerne spørge.

Puha det lyder ikke rart men godt det kan ordnes   Er det noget de opdaget da han var i maven el? Har i kunne mærke noget på ham (tænker på han humør) om han er mere ked end det normale el hvad? 
Stort knus til jer.

Anmeld

15. maj 2009

Moar'en

Puha det lyder ikke rart men godt det kan ordnes   Er det noget de opdaget da han var i maven el? Har i kunne mærke noget på ham (tænker på han humør) om han er mere ked end det normale el hvad? 
Stort knus til jer.

Ja vi håber på det bedste. Ja det var i 20. uge. Jeg var til scanning i vejle hvor hun synes hans hjerte vendte forkert så hun sendte os videre til Horsens hvor de har bedre scannings udstyr, her scanede hun længe, gik så et øjeblik, kom tilbage og sagde hans hjerte vendte forkert og hun ikke kunne finde alle 4 kamre så hun ville sende os vidre til skejby hvor en hjerte læge skulle se på det, men de havde ikke tid før mandag (dette var en fredag) Det var en rigtig lang weekend.

Nej ikke efter han fik en ballonudvidelse da han var 10 dage gammel inden den, sov han rigtig meget og havde ikke kræfter til at spise selv, så han fik sonde. Nu er det eneste at han ser lidt mere bleg ud en andre børn på hans alder og spiser flere gange om dagen men mindre potioner. Han er en utrolig glad dreng, smiler rigtig meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.