(februar) 3mdr tjek

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.155 visninger
25 svar
0 synes godt om
4. maj 2009

nilletøz

Hejsa..

Min søn Lukas blir 3mdr her den 8 maj, og har i dag ringede til lægen for at bestille tid til vaccination - puha bare ordet blir nævnt blir jeg nærvøs..

Hvordan vil han reagere, blir han mega ked og ikke til at trøste, eller sover han det vare væk.

Kan bare ikke have at lægen skal stikke i ham, men det skal gøres.
Da jeg havde født skulle han også have den der hæleprøve og det klarede han rigtig godt, sagde ikke ret meget da hun stak, hun når hun trykkede for at få blod ud, så håber han er ligeså rolig denne gang..

Jeg har fået tid til lægen den 14 maj..

Dagen skal bare overståes..

Nogen der ved hvordan sådan en lille størrelse muligvis kan få det bagefter??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hej Nilletøz

Jeg har en søn på 19 mdr., så jeg har haft det ligesom dig, da han skulle vaccineres første gang.

Han bliver stukket i låret og ja han græder højst sandsynlig lige når det er sket. Men en mors trøstede ord og en sut kan gøre underværker, og stikket er hurtigt glemt igen. Min søn mærkede ikke noget til vaccinationen udover lidt feber. Sørg for, at have lidt flydende panodil du evt. kan give ham. Det anbefalede min læge mig.

Nu har jeg efterhånden prøvet det nogen gange og når vores prinsesse skal vaccineres første gang er jeg denne her gang ikke nervøs.

/ Katja - Lina 6 uger og Luka 19 mdr.

Anmeld

5. maj 2009

Diana...

Puha ja Lucas skal os snart vaccineres og jeg glæder mig ikke

Anmeld

5. maj 2009

nilletøz

Jeg håber han klare det godt, og han er til at trøst, for han er ikke så meget for sin sut endnu...

Men må da lige huske at få købt noget panodil hjem så..

Er glad for at farmand også tager med, så jeg ikke står helt alene med det...

Men nej jeg glæder mig bestemt ikke - kun til det er overstået..

Anmeld

5. maj 2009

Mira0911

Jeg havde Julie inde og blive vaccineret i sidste uge.. Jeg fik en klump i halsen da hun begyndte at skrige.. Kæresten synes ikke det var hårdt at se hende græde eller noget... Jeg blev så harm over det....

Anmeld

5. maj 2009

nilletøz

Ej sådan kan man da ikke være overfor sit barn, jeg var sku også blevet harm hvis det var min kæreste der var sådan..

Selvom der er nogle dage til vi skal til lægen med lillemand, ja så er jeg så småt begyndt a blive nervøs over det...

Anmeld

6. maj 2009

Mira0911

nilletøz skriver:

Ej sådan kan man da ikke være overfor sit barn, jeg var sku også blevet harm hvis det var min kæreste der var sådan..

Selvom der er nogle dage til vi skal til lægen med lillemand, ja så er jeg så småt begyndt a blive nervøs over det...

Jeg fatter heller ikke man kan være sådan... Så fremover tager jeg selv afsted... Gider ikke høre på at han ikke synes det er spor hårdt....

Anmeld

6. maj 2009

nilletøz

Dutte84 skriver:

Jeg fatter heller ikke man kan være sådan... Så fremover tager jeg selv afsted... Gider ikke høre på at han ikke synes det er spor hårdt....

Nej det fatter jeg sku hellere ikke man kan, så forstår dig godt, jeg var også selv taget af sted så... Det er ikke ligefrem en støtte....

Anmeld

7. maj 2009

Mira0911

nilletøz skriver:

Nej det fatter jeg sku hellere ikke man kan, så forstår dig godt, jeg var også selv taget af sted så... Det er ikke ligefrem en støtte....

Efter jeg har født, synes jeg han er blevet meget ligeglad når det handler om Julie... Det er ikke hårdt for ham at Julie skal sove ude en nat osv...

Anmeld

7. maj 2009

nilletøz

Jamen det virkerda som han er lige glad, sådan som du forklar det.. jeg har da ikke godt med at Lukas skal sove ude.. Min mor sku passe ham den 20 april da mig og kæresten sku ud og fejre vores 5 års dag, men mine tanker var kun hos Lukas. Men alligevel havde vi en hyggelig tur, og nyd da også at være alene med kæsten, men jeg savnde Lukas meget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.