(februar) 3mdr tjek

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2009

Mira0911

Jeg har skam os banket i bordet og sagt at han skal til at tage sig sammen... Ellers fordufter jeg.. Jeg kan ikke leve med det i længden....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2009

nilletøz

Ja jeg ville også have bakket i bordet! Og kan godt forstå du ikke kan klare det i længden, det ville jeg hellere ikke kunne.. Puha den 14 kommer sku tætter og tætter på, bare han tager det pænt, og håber kæresten støtter mig i det.. bare tanken om at lægen skal stikke i ham, for jeg det skidt..

Anmeld

12. maj 2009

Mira0911

nilletøz skriver:

Ja jeg ville også have bakket i bordet! Og kan godt forstå du ikke kan klare det i længden, det ville jeg hellere ikke kunne.. Puha den 14 kommer sku tætter og tætter på, bare han tager det pænt, og håber kæresten støtter mig i det.. bare tanken om at lægen skal stikke i ham, for jeg det skidt..

Jeg havde det os rigtig skidt da Julie begyndte og græde.... Flåede hende os bare fra farmand... Det er hurtig overstået... Da hun stak skrig, fik jeg den største klump i halsen...

Anmeld

12. maj 2009

nilletøz

Dutte84 skriver:

Jeg havde det os rigtig skidt da Julie begyndte og græde.... Flåede hende os bare fra farmand... Det er hurtig overstået... Da hun stak skrig, fik jeg den største klump i halsen...

Det kan jeg godt forstå du fik, jeg glæder mig heller ikke... Glæder mig til det er overstået... Hvordan havde Julie det efterfølgende?

Anmeld

13. maj 2009

Mira0911

nilletøz skriver:

Det kan jeg godt forstå du fik, jeg glæder mig heller ikke... Glæder mig til det er overstået... Hvordan havde Julie det efterfølgende?

Hun havde det faktisk fint, lige så glad som hun plejer at være.. Hun fik lidt feber om aften.. Men ellers sov hun rimelig meget...

Anmeld

13. maj 2009

Moar'en

nilletøz skriver:

Hejsa..

Min søn Lukas blir 3mdr her den 8 maj, og har i dag ringede til lægen for at bestille tid til vaccination - puha bare ordet blir nævnt blir jeg nærvøs..

Hvordan vil han reagere, blir han mega ked og ikke til at trøste, eller sover han det vare væk.

Kan bare ikke have at lægen skal stikke i ham, men det skal gøres.
Da jeg havde født skulle han også have den der hæleprøve og det klarede han rigtig godt, sagde ikke ret meget da hun stak, hun når hun trykkede for at få blod ud, så håber han er ligeså rolig denne gang..

Jeg har fået tid til lægen den 14 maj..

Dagen skal bare overståes..

Nogen der ved hvordan sådan en lille størrelse muligvis kan få det bagefter??

Jeg har fået vores lille mand vaccineret mod pneumokokker allerede da han var 5 uger gammel, fordi han ingen milt har, han sov faktisk fra det, græd allerhøjest 10 sekunder så sov han igen

Han fik en smule feber om aftenen og var derfor meget træt. Ellers var der ingenting at mærke. Lægen sagde det var den eneste "bivirkning" at han kunne få lidt feber som vil aftag inden dagen efter

Anmeld

14. maj 2009

nilletøz

Dutte84 skriver:

Hun havde det faktisk fint, lige så glad som hun plejer at være.. Hun fik lidt feber om aften.. Men ellers sov hun rimelig meget...

Ok.. Nu er vi kommet hjem igen fra lægen - og indtil videre har han det fint.. Dog meget moar syg...

Han tog det også pænt hos lægen, men da jeg lage ham til faldt han til ro igen.. Dejligt det er overstået...

Anmeld

14. maj 2009

nilletøz

Lindskjold skriver:

Jeg har fået vores lille mand vaccineret mod pneumokokker allerede da han var 5 uger gammel, fordi han ingen milt har, han sov faktisk fra det, græd allerhøjest 10 sekunder så sov han igen

Han fik en smule feber om aftenen og var derfor meget træt. Ellers var der ingenting at mærke. Lægen sagde det var den eneste "bivirkning" at han kunne få lidt feber som vil aftag inden dagen efter

Hej Lindskjold..

Ok det var en tidelig alder, puha...Må man spørger hvorfor din søn ingen milt har??

Håber han forbliver i godt humør som han er.. dog er han små træt..

Indtil videre har han ingen feber.. Så krydser finger for at han kommer over det uden feber...

Anmeld

14. maj 2009

Moar'en

nilletøz skriver:

Hej Lindskjold..

Ok det var en tidelig alder, puha...Må man spørger hvorfor din søn ingen milt har??

Håber han forbliver i godt humør som han er.. dog er han små træt..

Indtil videre har han ingen feber.. Så krydser finger for at han kommer over det uden feber...

det må du i hvert fald

Viktor er har en hjertefejl og det ikke at have en milt hænger ofte sammen med den slags fejl han har. Hans lever sidder også i midten og hans hjerte sidder i højre side, noget værre byggesjusk

Jeg krydser fingre for han kommer over aftenen uden feber

Anmeld

14. maj 2009

Diana...

Lindskjold skriver:

det må du i hvert fald

Viktor er har en hjertefejl og det ikke at have en milt hænger ofte sammen med den slags fejl han har. Hans lever sidder også i midten og hans hjerte sidder i højre side, noget værre byggesjusk

Jeg krydser fingre for han kommer over aftenen uden feber

Ej nu spørg jeg sikkert rigtig dumt, Men hvad gør en milt hvis jeg må spørge?
Og er det noget der kommer til at have en betydning for ham det med hjertet og lever og milt? Du skal selvfølgelig ikke svar hvis det kommer for tæt på. Jeg har bare ikke hørt om det før så derfor spørg jeg 

Stort Knus til Jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.