Kønsscanning 16+0 - gætter på pige - hvad tror i? (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2012

camillahej

Svært at sige om hvad det er men kunne da være lækkert at få en lille pige men da os rigtig dejligt hvis i fik en drwng mere ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

Mother-love

Gætter klat en pige da det ligner isabellas scanning på en prik.

Anmeld

4. juli 2012

Snuffler25

camillahej skriver:

Svært at sige om hvad det er men kunne da være lækkert at få en lille pige men da os rigtig dejligt hvis i fik en drwng mere ;-)

Selvfølgelig! Både en dreng og en pige vil være mere end velkommen :-) hvis ikk man har den indstilling bør man slet ikk få flere børn synes jeg

Anmeld

5. juli 2012

camillahej

Snuffler25 skriver:

Selvfølgelig! Både en dreng og en pige vil være mere end velkommen :-) hvis ikk man har den indstilling bør man slet ikk få flere børn synes jeg

Anmeld

5. juli 2012

Snuffler25

Ka+Ma=Be skriver:

Guuud det er min svigerinde der har scannet dig! hehe.

Hun er ikke meget for at sige køn helt 100 før man er minimum 17. uge. Men hun er skide dygtig, og jeg er ikke i tvivl om at hun har ret! Hun scannede også mig med Benjamin og så med det samme at han var en dreng (dette var dog også i 20. uge).

Jeg vil umiddelbart også skyde på en lille pige

EJ hvor sjovt det er din svigerinde! Hun er virkelig virkelig sød og jeg er rigtig glad for mine besøg hos hende! (har været der før)

Hun virker også rigtig dygtig synes jeg! Og nej hunhav mig ingen garantier men gjorde det klart at hendes bud var en pige  Og jeg håber hun får ret, ku være så skægt med en af hver

Anmeld

5. juli 2012

Snuffler25

MorDk skriver:

Krydser fingre for dig. MEN drenge er jo også skønne *S* Men det ved du jo... men kan godt forstå at det vil være rart med én af hver. Det priser jeg mig også lykkelig for ♥

Åh ja jeg ved helt sikkert hvor skønne drenge er!! Nicolaj er fantastisk - 2 år nu og så kær, sjov og vidunderlig! Så uanset tap eller ej så er de bare dejlige sådan nogle unger 

Anmeld

5. juli 2012

KarinaA

Snuffler25 skriver:

Kan du se stregerne på mine billeder?

Jeg kan se at der er to hvide streger nede ved underlivet, det er dem der senere bliver til skamlæber  

en dreng har kun en hvid streg dernede, og det er den der senere bliver til pungen  

de er næsten identiske med de billeder på min skannings video  

Anmeld

5. juli 2012

Camillos

Snuffler25 skriver:

Hejsa piger

Jeg er 16+0 idag og har været til en scanning idag hvor vi bla. kiggede efter køn

Scannede i alt i ca 30 min hvor hun flere gange "vendte tilbage" til babyens bund for at kigge efter en lille tap.. hun fandt ingen  Hun gjorde det mange gange og sagde flere gange - "jeg vil gætte på en pige", "jeg vil tro det er en pige"

Men sagde samtidig at nu måtte jeg ikke fare ud og købe lyserødt  Men hendes bud var altså en pige. Men jeg ku se hvad de gættede på til gennemscanningen i august

Har vedhæftet nogle af billederne fra babyens bagdel  Hvad tror i?? Hvad siger jeres erfaring? Og ville i tro på hvad den jordemoder sagde.. er som sagt 16+0

Har en dreng i forvejen, så ville jo være fantastisk med en lillesøster

Håber i vil give et bud  eller dele lidt erfaring

Pige

Anmeld

6. juli 2012

FrkLarsen

Snuffler25 skriver:

Hejsa piger

Jeg er 16+0 idag og har været til en scanning idag hvor vi bla. kiggede efter køn

Scannede i alt i ca 30 min hvor hun flere gange "vendte tilbage" til babyens bund for at kigge efter en lille tap.. hun fandt ingen  Hun gjorde det mange gange og sagde flere gange - "jeg vil gætte på en pige", "jeg vil tro det er en pige"

Men sagde samtidig at nu måtte jeg ikke fare ud og købe lyserødt  Men hendes bud var altså en pige. Men jeg ku se hvad de gættede på til gennemscanningen i august

Har vedhæftet nogle af billederne fra babyens bagdel  Hvad tror i?? Hvad siger jeres erfaring? Og ville i tro på hvad den jordemoder sagde.. er som sagt 16+0

Har en dreng i forvejen, så ville jo være fantastisk med en lillesøster

Håber i vil give et bud  eller dele lidt erfaring

Det ligner en pige ja 

Mine scanningsbilleder af min datter viser det samme som dine 

Anmeld

6. juli 2012

Snuffler25

KarinaA skriver:

Jeg kan se at der er to hvide streger nede ved underlivet, det er dem der senere bliver til skamlæber  

en dreng har kun en hvid streg dernede, og det er den der senere bliver til pungen  

de er næsten identiske med de billeder på min skannings video  

Årh det lyder godt!! 

Ih så ska jeg til at tænke pige navne hihi, har jeg slet ikk haft tankerne endnu :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.