Kønsscanning 16+0 - gætter på pige - hvad tror i? (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2012

Snuffler25

KarinaA skriver:

Jeg er sikker  

kiggede lige på mine gamle scannings billeder, det er det samme, det du skal se efter er de to hvide streger, drenge har kun en.. 

så tillykke med bettepigen  

Ej en bitte-pige  Tør næsten ikke tro det  Var sikker på jeg ville få en dreng til.... men ønskede jo brændende en pige

Ehm, hvad for 2 streger??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

MorDk

Snuffler25 skriver:

Ej en bitte-pige  Tør næsten ikke tro det  Var sikker på jeg ville få en dreng til.... men ønskede jo brændende en pige

Ehm, hvad for 2 streger??

Faktisk er det 3 streger de plejer at sige man skal kigge efter.

Revnen, skamlæberne...

Anmeld

4. juli 2012

Snuffler25

MorDk skriver:

Det ligner en pige .... ♥

Jeg venter selv en pige.... *S*

Og din pige ligner mit scanningsbillede så?

Vildt... kan næsten ikk tro det

Anmeld

4. juli 2012

Levi&LilysMor

Snuffler25 skriver:

Hejsa piger

Jeg er 16+0 idag og har været til en scanning idag hvor vi bla. kiggede efter køn

Scannede i alt i ca 30 min hvor hun flere gange "vendte tilbage" til babyens bund for at kigge efter en lille tap.. hun fandt ingen  Hun gjorde det mange gange og sagde flere gange - "jeg vil gætte på en pige", "jeg vil tro det er en pige"

Men sagde samtidig at nu måtte jeg ikke fare ud og købe lyserødt  Men hendes bud var altså en pige. Men jeg ku se hvad de gættede på til gennemscanningen i august

Har vedhæftet nogle af billederne fra babyens bagdel  Hvad tror i?? Hvad siger jeres erfaring? Og ville i tro på hvad den jordemoder sagde.. er som sagt 16+0

Har en dreng i forvejen, så ville jo være fantastisk med en lillesøster

Håber i vil give et bud  eller dele lidt erfaring

Helt klart en pige 

Anmeld

4. juli 2012

MorDk

Snuffler25 skriver:

Og din pige ligner mit scanningsbillede så?

Vildt... kan næsten ikk tro det

Ja til dels... bortset fra jeg ser tydelige 3 hvide streger på vores billede... MEN jeg vil sige at jeres ligner en pige... Hvis du er i tvivl så vil jeg råde dig til at købe en kønsscanning.... når I er omkring uge 19-20

Anmeld

4. juli 2012

Snuffler25

LevisMor skriver:

Helt klart en pige 

Ih håber du har ret

Har du selv en af hver? kunne du tydeligt se forskel?

Jeg er bare lidt nervøs for at tro på det  Ville være så fantastisk med en af hver - især fordi vi er enige om at holde ved 2 børn  Så at få en af hver, vil jo være et kæmpe ønske som bliver opfyldt!

Anmeld

4. juli 2012

Snuffler25

MorDk skriver:

Faktisk er det 3 streger de plejer at sige man skal kigge efter.

Revnen, skamlæberne...

Nå er det 3 streger?

Hm, jeg syns slet ikk jeg ka se hvilke streger der er tale om  Men er heller ikk så god til at kigge på de billeder

Anmeld

4. juli 2012

morethanperfect

Ja det er en pige

Anmeld

4. juli 2012

Levi&LilysMor

Snuffler25 skriver:

Ih håber du har ret

Har du selv en af hver? kunne du tydeligt se forskel?

Jeg er bare lidt nervøs for at tro på det  Ville være så fantastisk med en af hver - især fordi vi er enige om at holde ved 2 børn  Så at få en af hver, vil jo være et kæmpe ønske som bliver opfyldt!

nej jeg har en dreng på snart 9 mdr. og dengang kunne man se en tap der stak ud mellem benene, hun sagde at hvis det var en pige var der 3 streger og det var der ikke  

Anmeld

4. juli 2012

Snuffler25

KarinaA skriver:

Jeg er sikker  

kiggede lige på mine gamle scannings billeder, det er det samme, det du skal se efter er de to hvide streger, drenge har kun en.. 

så tillykke med bettepigen  

Kan du se stregerne på mine billeder?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.