Kønsscanning 16+0 - gætter på pige - hvad tror i? (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.412 visninger
40 svar
0 synes godt om
4. juli 2012

Snuffler25

Hejsa piger

Jeg er 16+0 idag og har været til en scanning idag hvor vi bla. kiggede efter køn

Scannede i alt i ca 30 min hvor hun flere gange "vendte tilbage" til babyens bund for at kigge efter en lille tap.. hun fandt ingen  Hun gjorde det mange gange og sagde flere gange - "jeg vil gætte på en pige", "jeg vil tro det er en pige"

Men sagde samtidig at nu måtte jeg ikke fare ud og købe lyserødt  Men hendes bud var altså en pige. Men jeg ku se hvad de gættede på til gennemscanningen i august

Har vedhæftet nogle af billederne fra babyens bagdel  Hvad tror i?? Hvad siger jeres erfaring? Og ville i tro på hvad den jordemoder sagde.. er som sagt 16+0

Har en dreng i forvejen, så ville jo være fantastisk med en lillesøster

Håber i vil give et bud  eller dele lidt erfaring

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

KarinaA

pige !! 

Anmeld

4. juli 2012

frk andreasen

tror på det er en lille baby pige

knus tanja 16+5

Anmeld

4. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

KarinaA skriver:

pige !! 

Anmeld

4. juli 2012

Snuffler25

KarinaA skriver:

pige !! 

TROR du virkelig????

Anmeld

4. juli 2012

Aprilmor11

Snuffler25 skriver:

Hejsa piger

Jeg er 16+0 idag og har været til en scanning idag hvor vi bla. kiggede efter køn

Scannede i alt i ca 30 min hvor hun flere gange "vendte tilbage" til babyens bund for at kigge efter en lille tap.. hun fandt ingen  Hun gjorde det mange gange og sagde flere gange - "jeg vil gætte på en pige", "jeg vil tro det er en pige"

Men sagde samtidig at nu måtte jeg ikke fare ud og købe lyserødt  Men hendes bud var altså en pige. Men jeg ku se hvad de gættede på til gennemscanningen i august

Har vedhæftet nogle af billederne fra babyens bagdel  Hvad tror i?? Hvad siger jeres erfaring? Og ville i tro på hvad den jordemoder sagde.. er som sagt 16+0

(Navn=Pige) Bagdelen ligner bestemt ikke min søns bagdel da han var i maven

Anmeld

4. juli 2012

Miia90

PIGE

Anmeld

4. juli 2012

Aprilmor11

Snuffler25 skriver:

Hejsa piger

Hov. Pige

Anmeld

4. juli 2012

KarinaA

Snuffler25 skriver:

TROR du virkelig????

Jeg er sikker  

kiggede lige på mine gamle scannings billeder, det er det samme, det du skal se efter er de to hvide streger, drenge har kun en.. 

så tillykke med bettepigen  

Anmeld

4. juli 2012

MorDk

Det ligner en pige .... ♥

Jeg venter selv en pige.... *S*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.