Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mor til Liva skriver: Noget nyt?
Noget nyt?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnnaKJ skriver: Nej
Nej
Masser af vestøv i din retning!
VESTØV
den der stædighed... har hun den fra sin mor ?
Mor til Liva skriver: Det var da alligevel utroligt - det er en stædig lille pige, hva Havde sådan håbet at der var sket lidt i nat for at dagen i dag bringer noget godt
Det var da alligevel utroligt - det er en stædig lille pige, hva Havde sådan håbet at der var sket lidt i nat for at dagen i dag bringer noget godt
rikkeregnbue skriver: Masser af vestøv i din retning!
110811 skriver: VESTØV
Kay skriver: den der stædighed... har hun den fra sin mor ?
AnnaKJ skriver: Hej Hej Min slimprop gik i formiddags, det bekræftede min JM idag Spurgte om hindeløsning og det ville hun heldigvis meget gerne prøve Jubii Er 40+5 idag, så hun må gerne komme ud!JM forklarede at jeg skulle være 1 finger åben for at hun kunne lave hindeløsning. Og det var jeg også Dog havde jeg for meget livmoderhals tilbage Dog er den meget blød og moden. Men hun rodede lidt rundt og sådan - det kunne/kan ihvertfald mærkes, har mens. smerter og mange plukveer nu. Så håber det bliver til mere Hun sagde jeg havde mange plukveer, det kunne hun mærke og se på min mave, så endnu et godt tegn Maven er også sunket og baby står så fast som hun kommer til Hun blev skønnet til 3700 g
Hej Hej Min slimprop gik i formiddags, det bekræftede min JM idag Spurgte om hindeløsning og det ville hun heldigvis meget gerne prøve Jubii Er 40+5 idag, så hun må gerne komme ud!JM forklarede at jeg skulle være 1 finger åben for at hun kunne lave hindeløsning. Og det var jeg også Dog havde jeg for meget livmoderhals tilbage Dog er den meget blød og moden. Men hun rodede lidt rundt og sådan - det kunne/kan ihvertfald mærkes, har mens. smerter og mange plukveer nu. Så håber det bliver til mere Hun sagde jeg havde mange plukveer, det kunne hun mærke og se på min mave, så endnu et godt tegn Maven er også sunket og baby står så fast som hun kommer til Hun blev skønnet til 3700 g
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128