Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
pøj pøj med fødslen, når den går i gang
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
fairlady skriver: pøj pøj med fødslen, når den går i gang
Ej hvor spændende søde!
AnnaKJ skriver: Hej Hej Min slimprop gik i formiddags, det bekræftede min JM idag Spurgte om hindeløsning og det ville hun heldigvis meget gerne prøve Jubii Er 40+5 idag, så hun må gerne komme ud!JM forklarede at jeg skulle være 1 finger åben for at hun kunne lave hindeløsning. Og det var jeg også Dog havde jeg for meget livmoderhals tilbage Dog er den meget blød og moden. Men hun rodede lidt rundt og sådan - det kunne/kan ihvertfald mærkes, har mens. smerter og mange plukveer nu. Så håber det bliver til mere Hun sagde jeg havde mange plukveer, det kunne hun mærke og se på min mave, så endnu et godt tegn Maven er også sunket og baby står så fast som hun kommer til Hun blev skønnet til 3700 g
Hej Hej Min slimprop gik i formiddags, det bekræftede min JM idag Spurgte om hindeløsning og det ville hun heldigvis meget gerne prøve Jubii Er 40+5 idag, så hun må gerne komme ud!JM forklarede at jeg skulle være 1 finger åben for at hun kunne lave hindeløsning. Og det var jeg også Dog havde jeg for meget livmoderhals tilbage Dog er den meget blød og moden. Men hun rodede lidt rundt og sådan - det kunne/kan ihvertfald mærkes, har mens. smerter og mange plukveer nu. Så håber det bliver til mere Hun sagde jeg havde mange plukveer, det kunne hun mærke og se på min mave, så endnu et godt tegn Maven er også sunket og baby står så fast som hun kommer til Hun blev skønnet til 3700 g
så er det vist på tide den unge dame forlader sit svømmebasin og kommer ud til sine forældre...
rigtig meget ve støv i jeres retning...
AnnaKJ skriver:Ja håber jeg er lige så heldig Nu vil jeg ihvertfald have en lille lur, så jeg kan være fuld af energi hvis der skulle ske mere
Sender ve-støv i din retning
Mor til Liva skriver: Er der sket mere?
Er der sket mere?
Hep hep hep.. Kom ud lille-pigen!
Go' fødsel, når hun er klar til at komme ud. Forhåbentlig inden længe
Miss Church skriver: Hep hep hep.. Kom ud lille-pigen! Go' fødsel, når hun er klar til at komme ud. Forhåbentlig inden længe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128