Update på slimprop + været til JM.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.696 visninger
41 svar
0 synes godt om
4. juli 2012

AnnaK89

Hej Hej

Min slimprop gik i formiddags, det bekræftede min JM idag

Spurgte om hindeløsning og det ville hun heldigvis meget gerne prøve Jubii Er 40+5 idag, så hun må gerne komme ud!
JM forklarede at jeg skulle være 1 finger åben for at hun kunne lave hindeløsning. Og det var jeg også Dog havde jeg for meget livmoderhals tilbage Dog er den meget blød og moden. Men hun rodede lidt rundt og sådan - det kunne/kan ihvertfald mærkes, har mens. smerter og mange plukveer nu. Så håber det bliver til mere

Hun sagde jeg havde mange plukveer, det kunne hun mærke og se på min mave, så endnu et godt tegn
Maven er også sunket og baby står så fast som hun kommer til
Hun blev skønnet til 3700 g

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

Mor til L&S

AnnaKJ skriver:

Hej Hej

Spurgte om hindeløsning og det ville hun heldigvis meget gerne prøve Jubii Er 40+5 idag, så hun må gerne komme ud!
JM forklarede at jeg skulle være 1 finger åben for at hun kunne lave hindeløsning. Og det var jeg også Dog havde jeg for meget livmoderhals tilbage Dog er den meget blød og moden. Men hun rodede lidt rundt og sådan - det kunne/kan ihvertfald mærkes, har mens. smerter og mange plukveer nu. Så håber det bliver til mere

Hun sagde jeg havde mange plukveer, det kunne hun mærke og se på min mave, så endnu et godt tegn

Sikke en dejlig opdatering - Ih, hvor er det spændende nu

Kunne du mærke de plukveer som JM kune se?! (er bare nysgerrig da jeg ikk rigtig sys jeg mærker til plukveer)

Alt det der er sket i dag er med til at fremme det hele og det skulle ikke undre mig at der sker ting og sager snart

Pøj Pøj fra en meget misundelig gravid 39+2

Anmeld

4. juli 2012

Kay

dejlig opdatering... venter spændt på at høe hvordan resten af dagen går

Anmeld

4. juli 2012

Moar2011

AnnaKJ skriver:

Hej Hej

ve-støv i din retning

Anmeld

4. juli 2012

babymus77

Skønt;-) Min fødsel gik i gang dagen efter Jdm roede rundt:-) Det var d 8/11 og fødte d 9/11 så håber de også gør det denne gang;-)

Anmeld

4. juli 2012

AnnaK89

Mor til Liva skriver:

Sikke en dejlig opdatering - Ih, hvor er det spændende nu

Kunne du mærke de plukveer som JM kune se?! (er bare nysgerrig da jeg ikk rigtig sys jeg mærker til plukveer)

Alt det der er sket i dag er med til at fremme det hele og det skulle ikke undre mig at der sker ting og sager snart

Pøj Pøj fra en meget misundelig gravid 39+2

Nogle af dem kan jeg mærke klart og tydeligt De gør nemlig nas - men der er også nogle som jeg ikke kan mærke overhovedet.
Men dejligt at vide at de er der til at gøre noget af arbejdet

Håber virkelig nu - er så træt af at det ene tegn efter det andet går i sig selv igen
Så nu må hun gerne komme

Anmeld

4. juli 2012

AnnaK89

Kay skriver:

dejlig opdatering... venter spændt på at høe hvordan resten af dagen går

Ja det var rigtig dejligt
Håber der sker mere

Anmeld

4. juli 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Ja det var rigtig dejligt
Håber der sker mere

Meget mere

Anmeld

4. juli 2012

AnnaK89

Storms-Mor skriver:

ve-støv i din retning

Tusind tak - håber det hjælper

Anmeld

4. juli 2012

AnnaK89

babymus77 skriver:

Skønt;-) Min fødsel gik i gang dagen efter Jdm roede rundt:-) Det var d 8/11 og fødte d 9/11 så håber de også gør det denne gang;-)

Ja håber jeg er lige så heldig

Nu vil jeg ihvertfald have en lille lur, så jeg kan være fuld af energi hvis der skulle ske mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.