Ikke længe til for mig(forhåbentlig)!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.811 visninger
20 svar
0 synes godt om
3. juli 2012

Annana89

Ihh så er der kun 5 dage til min termin og jeg er mildest talt ved at blive meget utoldmodig. Vil så gerne møde vores lille søn plus at jeg ikke orker at være gravid længere!

Men jeg var til JDM igår og endelig har min lille mand sat sig fast og er klar til at komme ud. Han vejede ca. 3400g så det er bare en fin gennemsnitsvægt.

Udover alt det alm. JDMtjeck noget bestilte hun tid til scanning og undersøgelse på barslsgangen med hendblik på igangsættelse HVIS han ikke er komme ud selv inden fredag d. 13(mega fed dato eller noget...)

Jeg håber virkelig han selv er ude inden da og meget gerne snart...

IHHH vente vente vente.... Er der andre end mig der SÅ utoldmodige?! Jeg håber virkelig bare på en noget fostervand ellernogle veer hele tiden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

AnnaK89

Ja jeg er virkelig også utålmodig - men nu er jeg også 40+5
Skal til JM idag og håber sådan hun vil lave en hindeløsning, bare for at se om det ikke skulle hjælpe bare lidt.
Men tør næsten ikke spørge, for bliver nok bare ked hvis hun siger nej

Håber ikke der går alt for længe inden hun kigger ud

Anmeld

4. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Annana89 skriver:

Ihh så er der kun 5 dage til min termin og jeg er mildest talt ved at blive meget utoldmodig. Vil så gerne møde vores lille søn plus at jeg ikke orker at være gravid længere!

Men jeg var til JDM igår og endelig har min lille mand sat sig fast og er klar til at komme ud. Han vejede ca. 3400g så det er bare en fin gennemsnitsvægt.

Udover alt det alm. JDMtjeck noget bestilte hun tid til scanning og undersøgelse på barslsgangen med hendblik på igangsættelse HVIS han ikke er komme ud selv inden fredag d. 13(mega fed dato eller noget...)

Jeg håber virkelig han selv er ude inden da og meget gerne snart...

IHHH vente vente vente.... Er der andre end mig der SÅ utoldmodige?! Jeg håber virkelig bare på en noget fostervand ellernogle veer hele tiden...

For at der snart sker noget!! 

Jeg forventer jo at baby kommer i dag, nu hun ik kom i går! Vh stine

Anmeld

4. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
AnnaKJ skriver:

Skal til JM idag og håber sådan hun vil lave en hindeløsning, bare for at se om det ikke skulle hjælpe bare lidt.

Du ska da bare spørge!! Håber din baby snart kommer ud!! Vh stine

Anmeld

4. juli 2012

AnnaK89

StineW79 skriver:

Du ska da bare spørge!! Håber din baby snart kommer ud!! Vh stine

Ja - det regner jeg også med jeg gør, bliver bare skuffet hvis hun siger nej.

Men min slimprop gled ihvertfald ud mest jeg vaskede mig i badet, ved godt det ikke nødvendigvis betyder fødsel, men håber alligevel at det er et tegn når jeg allerede er 5 dage over tid.

Anmeld

4. juli 2012

Ditte-3

jeg er også ved at være utolmodig s men jeg er først sat til den 19 så syntes der langt vej i nu s.

Anmeld

4. juli 2012

babymus77

Ønsker jer alle en dejlig fødsel, vi andre må vente lidt endnu:-) Har først termin om 20 dage:-) Vi har desuden to ekstra børn de næste uger, plus mine to egne, så derfor må bette manden godt vente lidt endnu;-) Bare så der er lidt ro i hjemmet hehe;-) ;-) Til jer der er over termin, eller lige op ad, RIGTIG god fødsel;-) Kram Anne

Anmeld

4. juli 2012

Annana89

AnnaKJ skriver:

Uhh puha så skal jeg da slet ikke klage;0) Eij håber godt nok for dig at hun så er lige på trapperne! 

Nej kan godt forstå du næsten ikke tør spørge i frygt for neJ og Så blive skuffet. Det er klart at få det sårn når man er nået dertil at man næsten er fustreret:0(

Men jeg fik ellers en tid igår til d.12 hvor jeg skal scannes, ha kørt kurve og undersøges indvendigt med henblik på at blive sat igang HVIS han ikke er kommet ud af sig selv inden.

Så vil jeg være 40+5 ligesom dig. MeN måske det er anderledes hos diG?!

Har du mon været til JDM??? Er spændt på dine vegne hvad de siger

Anmeld

4. juli 2012

Annana89

StineW79 skriver:

For at der snart sker noget!! 

Jeg forventer jo at baby kommer i dag, nu hun ik kom i går! Vh stine

TakTakke! Indtil videre ingen tegn på baby på vej! Ikke engang enplukveer:0(

Ihh ja mon ikke du får din lille bebs i armene MEGET snart er så spændt!!!

Anmeld

4. juli 2012

Annana89

Ditte-3 skriver:

jeg er også ved at være utolmodig s men jeg er først sat til den 19 så syntes der langt vej i nu s.

Ahhh ja og varmen gør det ikke nemmere at holde ud:0( men du kan jo være "heldig" at din bebs kommer lidt før tid;0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.