Ikke længe til for mig(forhåbentlig)!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2012

Annana89

babymus77 skriver:

Ønsker jer alle en dejlig fødsel, vi andre må vente lidt endnu:-) Har først termin om 20 dage:-) Vi har desuden to ekstra børn de næste uger, plus mine to egne, så derfor må bette manden godt vente lidt endnu;-) Bare så der er lidt ro i hjemmet hehe;-) ;-) Til jer der er over termin, eller lige op ad, RIGTIG god fødsel;-) Kram Anne

Tark;0) nu skal han jo så beslutte sig for at det er lige om snart at fødslen skal ske! Men håber så meget det er indenfor de næste par dage

Ja så vil det være godt lige at han ventede;0) men så får i nok os masser at se til så du ikke lægger mærke til ventetiden. Her sidder jeg selv bare og prøver at få tiden til at gå og det svært når jeg ikke kan det vilde og rengøring, tøjvask osv er klaret! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

babymus77

Annana89 skriver:

Tark;0) nu skal han jo så beslutte sig for at det er lige om snart at fødslen skal ske! Men håber så meget det er indenfor de næste par dage

Ja så vil det være godt lige at han ventede;0) men så får i nok os masser at se til så du ikke lægger mærke til ventetiden. Her sidder jeg selv bare og prøver at få tiden til at gå og det svært når jeg ikke kan det vilde og rengøring, tøjvask osv er klaret! 

Jaaa når man har nok at se til, så går tiden derud af:-) Krydser for dig du snart får din lille bebs i armene;-) ;-) Glæder mig til at se min, men som sagt skal lige ha alle ferie børn væk først;-)

Anmeld

4. juli 2012

AnnaK89

Annana89 skriver:

Uhh puha så skal jeg da slet ikke klage;0) Eij håber godt nok for dig at hun så er lige på trapperne! 

Nej kan godt forstå du næsten ikke tør spørge i frygt for neJ og Så blive skuffet. Det er klart at få det sårn når man er nået dertil at man næsten er fustreret:0(

Men jeg fik ellers en tid igår til d.12 hvor jeg skal scannes, ha kørt kurve og undersøges indvendigt med henblik på at blive sat igang HVIS han ikke er kommet ud af sig selv inden.

Så vil jeg være 40+5 ligesom dig. MeN måske det er anderledes hos diG?!

Har du mon været til JDM??? Er spændt på dine vegne hvad de siger

Hun ville gerne lave en hindeløsning Var ca 1 cm åben, havde stadig noget livmoderhals tilbage, men den er heldigvis både blød og moden

Jeg har ikke fået en tid til scanning eller noget, kun dato og klokslet for hvornår jeg skal møde på FG hvis ikke jeg går igang af mig selv.
Men JM troede ikke at jeg ville gå helt til igangsættelse, men hun kan aldrig vide det med sikkerhed

Baby blev skønnet til at veje 3700 g

Anmeld

4. juli 2012

Annana89

AnnaKJ skriver:

Hun ville gerne lave en hindeløsning Var ca 1 cm åben, havde stadig noget livmoderhals tilbage, men den er heldigvis både blød og moden

Jeg har ikke fået en tid til scanning eller noget, kun dato og klokslet for hvornår jeg skal møde på FG hvis ikke jeg går igang af mig selv.
Men JM troede ikke at jeg ville gå helt til igangsættelse, men hun kan aldrig vide det med sikkerhed

Baby blev skønnet til at veje 3700 g

Weee fedt! Så er der håb forude!!!

Der er intet sket her idag!! Har ellers været ude og gå og alt muligt for lige at sætte lidt skub i det!

Anmeld

4. juli 2012

AnnaK89

Annana89 skriver:

Weee fedt! Så er der håb forude!!!

Der er intet sket her idag!! Har ellers været ude og gå og alt muligt for lige at sætte lidt skub i det!

Ja håber der snart sker noget

Der kommer mange plukveer og nap/niv i underlivet og der kommer slimprop med ud hver gang jeg er på toilet, så det er helt fint

Håber også der sker noget for dig snart Det er hårdt at være gravid

Anmeld

4. juli 2012

Annana89

AnnaKJ skriver:

Ja håber der snart sker noget

Der kommer mange plukveer og nap/niv i underlivet og der kommer slimprop med ud hver gang jeg er på toilet, så det er helt fint

Håber også der sker noget for dig snart Det er hårdt at være gravid

super godt! Så er der nok ikke længe til du kan møde din lille guldklump

Ja håber jeg os! Det er hårdt i heden og jeg er meget plaget af væske

Anmeld

4. juli 2012

AnnaK89

Annana89 skriver:

super godt! Så er der nok ikke længe til du kan møde din lille guldklump

Ja håber jeg os! Det er hårdt i heden og jeg er meget plaget af væske

Nej forhåbentlig ikke

Åhh det er så trælst at have væske i kroppen
Og især nu hvor det skulle blive rigtig varmt igen i et par dage.

Jeg frygter lidt at jeg slet ikke kan få min vielsesring af igen når jeg ikke er gravid mere

Anmeld

4. juli 2012

Nattøs

Ditte-3 skriver:

jeg er også ved at være utolmodig s men jeg er først sat til den 19 så syntes der langt vej i nu s.

Samme dag som dig :-) er selv efterhånden kommet der til, at der gerne snart må ske noget og min fornemmelse siger mig at jeg føder før tid :-)

Anmeld

4. juli 2012

Annana89

AnnaKJ skriver:

Nej forhåbentlig ikke

Åhh det er så trælst at have væske i kroppen
Og især nu hvor det skulle blive rigtig varmt igen i et par dage.

Jeg frygter lidt at jeg slet ikke kan få min vielsesring af igen når jeg ikke er gravid mere

Min vielsesring måtte jeg desværre tage af for en mdr. siden! Vågnede en morgen og så var min finger bare total blå og underlig fordi min fingre var hævet så meget over natten så min ring stoppede blodtilførslen

Så nu er den i en kæde om halsen! Øv bøv, glæder mig til at kunn få den på igen man føler sig helt forkert og på en måde lidt utro( altså ved jeg godt man ikke er og man på ingen måde kan gøre for eller anderledes)

Anmeld

4. juli 2012

AnnaK89

Annana89 skriver:

Min vielsesring måtte jeg desværre tage af for en mdr. siden! Vågnede en morgen og så var min finger bare total blå og underlig fordi min fingre var hævet så meget over natten så min ring stoppede blodtilførslen

Så nu er den i en kæde om halsen! Øv bøv, glæder mig til at kunn få den på igen man føler sig helt forkert og på en måde lidt utro( altså ved jeg godt man ikke er og man på ingen måde kan gøre for eller anderledes)

Nemlig - jeg kan så bare til gengæld ikke få den af. Plejer at tage den af når jeg går i bad, da der er sten i og er så bange for at de løsner sig i vand og falder af
Så har det helt trælst med at have den på i badet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.