Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
linemus skriver:For en sofagruppe i læder med en 3 pers., en 2 pers. og en lænestol? Eller er der nogen, der ved, hvad noget lign. cirka koster fra ny?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tynen skriver:Gider I holde op Vi skal netop til at udskifte vores mega grimme sofaer med noget man nemt kan tørre af.Kæresten har endelig fået mig overtalt, så nu kan det lige passe at det går op for mig at jeg ikke er lædertypen
Ej hvor fedt at du endelig har fået overtalt manden Jeg troede heller ikke jeg var lædersofa-typen, men det har jeg fundet ud af at jeg er. Og det er bare så nemt, Oliver sad og fik en youghurt og kom til at spilde lidt og wupti så tørrede jeg det bare af og væk var det uden at efterlade en plet Så jeg tror du bliver MEGET glad for en læder sofa!
Nadi skriver: Ej hvor fedt at du endelig har fået overtalt manden Jeg troede heller ikke jeg var lædersofa-typen, men det har jeg fundet ud af at jeg er. Og det er bare så nemt, Oliver sad og fik en youghurt og kom til at spilde lidt og wupti så tørrede jeg det bare af og væk var det uden at efterlade en plet Så jeg tror du bliver MEGET glad for en læder sofa!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128