Hvor meget ville I gi'?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2009

Rasmine

linemus skriver:

For en sofagruppe i læder med en 3 pers., en 2 pers. og en lænestol? Eller er der nogen, der ved, hvad noget lign. cirka koster fra ny?

Max. 100 kr.
Ikke lige min stil.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2009

Nadi

Tynen skriver:

Gider I holde op
Vi skal netop til at udskifte vores mega grimme sofaer med noget man nemt kan tørre af.

Kæresten har endelig fået mig overtalt, så nu kan det lige passe at det går op for mig at jeg ikke er lædertypen

Ej hvor fedt at du endelig har fået overtalt manden Jeg troede heller ikke jeg var lædersofa-typen, men det har jeg fundet ud af at jeg er. Og det er bare så nemt, Oliver sad og fik en youghurt og kom til at spilde lidt og wupti så tørrede jeg det bare af og væk var det uden at efterlade en plet
Så jeg tror du bliver MEGET glad for en læder sofa!

Anmeld

4. maj 2009

Tynen

Nadi skriver:

Ej hvor fedt at du endelig har fået overtalt manden Jeg troede heller ikke jeg var lædersofa-typen, men det har jeg fundet ud af at jeg er. Og det er bare så nemt, Oliver sad og fik en youghurt og kom til at spilde lidt og wupti så tørrede jeg det bare af og væk var det uden at efterlade en plet
Så jeg tror du bliver MEGET glad for en læder sofa!

Ja, jeg håber lidt jeg når at finde 2 stks. inden søndag
Men det må tiden vise!

Ellers er vores sgu så hærgede at et par pletter mere til samlingen ikke ville gøre noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.