Hvor meget ville I gi'?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. maj 2009

linemus

For en sofagruppe i læder med en 3 pers., en 2 pers. og en lænestol? Eller er der nogen, der ved, hvad noget lign. cirka koster fra ny?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2009

Juniors mor

Det ved jeg sørme ikke??
Kan du ikke surfe lidt på dba.dk og se om der er noget lignende?

Anmeld

4. maj 2009

Mary

Jeg har engang selv givet 3000 kr for et lign sæt bare uden stol, men det er mange år siden Sofaerne var i helt fin stand, det gik bare op for mig at jeg ikke er lædersofatypen, hehe.

Anmeld

4. maj 2009

linemus

Mary skriver:

Jeg har engang selv givet 3000 kr for et lign sæt bare uden stol, men det er mange år siden Sofaerne var i helt fin stand, det gik bare op for mig at jeg ikke er lædersofatypen, hehe.

Det er jeg nemlig heller ikke Vi købte dem af ejeren af huset, da vi flyttede ind, og har fortrudt mange gange siden.

Anmeld

4. maj 2009

Tynen

linemus skriver:

Det er jeg nemlig heller ikke Vi købte dem af ejeren af huset, da vi flyttede ind, og har fortrudt mange gange siden.

Gider I holde op
Vi skal netop til at udskifte vores mega grimme sofaer med noget man nemt kan tørre af.

Kæresten har endelig fået mig overtalt, så nu kan det lige passe at det går op for mig at jeg ikke er lædertypen

Anmeld

4. maj 2009

linemus

Tynen skriver:

Gider I holde op
Vi skal netop til at udskifte vores mega grimme sofaer med noget man nemt kan tørre af.

Kæresten har endelig fået mig overtalt, så nu kan det lige passe at det går op for mig at jeg ikke er lædertypen

Jamen, så kan du jo lige købe mine

Anmeld

4. maj 2009

Tynen

Jarhmen.. Der er ikke chaiselong på
Det er bare et MUST!!

Ellers kunne du snildt lige smække det i bilen søndag

Anmeld

4. maj 2009

linemus

Selvfølgelig. Der er da masser af plads tilbage, når først klapvognen og tasken med tøj og bleer er på plads. Nå nej, jeg skulle jo have masser af kage med. Så går det virkelig ikke.

Jeg har udset mig nye sofaer (ikke at vi skal have det, vi har én mere ud over læderhalløjet), og der er også chaiselong på. Vil gerne have en rigtig flydersofa, hvor der er plads til alle 5 - også om flere år.

Anmeld

4. maj 2009

Tynen

linemus skriver:

Selvfølgelig. Der er da masser af plads tilbage, når først klapvognen og tasken med tøj og bleer er på plads. Nå nej, jeg skulle jo have masser af kage med. Så går det virkelig ikke.

Jeg har udset mig nye sofaer (ikke at vi skal have det, vi har én mere ud over læderhalløjet), og der er også chaiselong på. Vil gerne have en rigtig flydersofa, hvor der er plads til alle 5 - også om flere år.

Sådan en flyder er altså også guld værd!
Også derfor at jeg slet ikke kan undvære den nu jeg har vænnet mig til det

Anmeld

4. maj 2009

Rasmine

Tynen skriver:

Jarhmen.. Der er ikke chaiselong på
Det er bare et MUST!!

Ellers kunne du snildt lige smække det i bilen søndag

Du kan købe vores.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.