hvordan gik det igang (til jer der har foedt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2012

Aprilmor11

Gravid2012 skriver:

Hvordan vidste i at .... det nok er nu i skal ha barnet... ?

Veer ? Gik vandet? eller ..?

og til foerstegangsfoedende :

Hvor mange uger var i henne, da i gik igang?

Jeg blev sat igang i uge 41+3 og fødte i uge 41+5. Det startede med veer. Jeg vidste ikke om det var det, men havde en ide om det da jeg jo var blevet sat i gang og var åbnet mig tidligere dag jeg var på sygehuset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

Noneother

Jeg var 40+4 og overbevist om at han ville blive derinde, til han engang kunne få kørekort.

Var oppe og tisse (igen) om natten da jeg mærkede en plukve der gjorde lidt mere ondt end de plejede, men jeg lagde mig til at få sovet lidt mere.
Kl 6 vågner jeg så med en mærkelig følelse, Så jeg "slog" til lillemandens far et par gange og rejste mig op. Der gik vandet så bare i den største skylle jeg nogensinde har set. 

Så jeg hoppede i bad, ringede til FG og fik lidt morgenmad mens jeg ventede på veer.. De begyndte ligeså stille omkring kl. 11.- 11.30 -Han er født kl 15.15

Anmeld

3. juli 2012

TrineMine86

Gravid2012 skriver:

Hvordan vidste i at .... det nok er nu i skal ha barnet... ?

Veer ? Gik vandet? eller ..?

og til foerstegangsfoedende :

Hvor mange uger var i henne, da i gik igang?

nu gik jeg godt nok ikke igang selv, men blev sat igang 41+4, fødte først 4 dage senere 42+0, og jeg fik ve-drop den sidste dag, så jeg fik veer lige med det samme og vandet gik lidt efter, og fik kejsersnit om aftenen.

Anmeld

3. juli 2012

Guldimaven

Gravid2012 skriver:

du gik da rimelig meget over tid hva....

hvor meget vejet barnet saa den h*n kom ud?

Ja, det var lidt en lang ventetid.

Han vejede 3710g, så det syntes jeg ikke var så galt af at have gået så meget over tid.

Anmeld

3. juli 2012

MLT

Gravid2012 skriver:

ej en spaendende historie... saa kom barnet lige da i ikke regnet med det. og det tog da slet ikke saa lang tid maa jeg sige, dejligt... Er saa spaendt paa at se hvordan og hvornaar mit barn kommer!

Jeg var slet heller ikke klar på, at det skulle ske lige der! Havde ikke noget med overhovedet :p

Det kan jeg godt forstå. Det er da også bare rigtig spændende!  

Anmeld

3. juli 2012

Koen.

Første gang fik jeg veer og hun er født 39+1
anden gang gik vandet og han er født 40+3.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.