Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvordan vidste i at .... det nok er nu i skal ha barnet... ?
Veer ? Gik vandet? eller ..?
og til foerstegangsfoedende :
Hvor mange uger var i henne, da i gik igang?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Gravid2012 skriver: Hvordan vidste i at .... det nok er nu i skal ha barnet... ? Veer ? Gik vandet? eller ..? og til foerstegangsfoedende : Hvor mange uger var i henne, da i gik igang?
Jeg var 40+3 da jeg gik i gang. Jeg havde haft det underligt om eftermiddagen, og da jeg gik på wc følte jeg det som om en ballon sprang i maven. Det gjorde sindsygt ondt. efterfølgende blødte jeg lidt. Jeg gik ud for at spise. Og da vi var færdige og jeg rejste mig så gik vandet. Ret hurtig derefter kom veerne hurtigt.
Jeg blev sat i gang 4 dage før termin - og var 4 cm åben da jeg blev undersøgt. JM tog vandet med det samme
samantha1986 skriver: Jeg var 40+3 da jeg gik i gang. Jeg havde haft det underligt om eftermiddagen, og da jeg gik på wc følte jeg det som om en ballon sprang i maven. Det gjorde sindsygt ondt. efterfølgende blødte jeg lidt. Jeg gik ud for at spise. Og da vi var færdige og jeg rejste mig så gik vandet. Ret hurtig derefter kom veerne hurtigt.
uhh lidt skraemmende.. men saadan er det nu nok... er lidt bange for naar det oejeblik kommer
tak for dit svar ...
Jeg var 41+1 da jeg fødte. Og det startede med små veer..
Babymor2010 skriver: Jeg blev sat i gang 4 dage før termin - og var 4 cm åben da jeg blev undersøgt. JM tog vandet med det samme
okay tak for dit svar... haaber det gik godt
Guldimaven skriver: Jeg var 41+1 da jeg fødte. Og det startede med små veer..
du gik da rimelig meget over tid hva....
hvor meget vejet barnet saa den h*n kom ud?
Efter sex begyndte jeg at bløde ret voldsomt, og så kom veerne stormende.. Der var ellers ingen optakt til det men derefter gik det hurtigt..
Første gang: veer - Silas blev født efter omkring 21 timer - 40+2
Anden gang: veer - Mille blev født efter omkring 6 timer - 40+3
Sandra + Mike skriver: Efter sex begyndte jeg at bløde ret voldsomt, og så kom veerne stormende.. Der var ellers ingen optakt til det men derefter gik det hurtigt..
er det normalt at bloede, eller ? kan forstille mig man bliver ret skraemt af at se blod....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128