hvornår skal jeg blive bekymret ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2012

Princesspigen

Mor til Liva skriver:

Ved begge mine graviditeter har jeg fået at vide af JM at fra uge 25+0 skal man mærke liv hver dag...

okay.. da jeg har mærket liv dagtigt i flere uger før det så har jeg ikke fået noget af vide om det..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

Mor til L&S

Princesspigen skriver:

okay.. da jeg har mærket liv dagtigt i flere uger før det så har jeg ikke fået noget af vide om det..  

Det gjorde jeg også, men fik alligevel det at vide...

Anmeld

4. juli 2012

Mettefpigen

Det var tit at jeg ikk mærkede liv.. Og når du selv er aktiv bemærker du ikk bebsen, så det er derfor du ikk har mærket liv...

Anmeld

4. juli 2012

Princesspigen

Mettefpigen skriver:

Det var tit at jeg ikk mærkede liv.. Og når du selv er aktiv bemærker du ikk bebsen, så det er derfor du ikk har mærket liv...

mærkede den sent igår aftens  den sku bare drilles, prikker og rystes til først..

Anmeld

4. juli 2012

Mettefpigen

Princesspigen skriver:

mærkede den sent igår aftens  den sku bare drilles, prikker og rystes til først..

Så lå den nok og sov ;-)

Anmeld

4. juli 2012

Ønskebarnet12

Princesspigen skriver:

jeg vidste ikke det først var fra 27 uge af  

men okay er jo ikke særlig stor så måske der gør jeg kan mærke så meget så ?

Min mave er ikke vokset spor, altså den er ikke rund som solen,iforhold til de fleste herinde så er jeg bestemt ikke så rund om maven, men tror jo det forskelligt:-) 

Ja, jordmoderen fra Hvidovre hospital sagde at fra uge 27 skal jeg mærke bebsen hver dag, og først der hvis jeg ikke mærker til bebsen skal jeg ringe til fødegangen:-) så synes ikke du skal være bange, jeg var selv forbi lægen fordi jeg var 25 uger og hun sagde at min baby var godt nok en stor en selvom min mave ikke er så rund, det var jegihvertfald godt nok tilfreds med:-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.