hvornår skal jeg blive bekymret ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2012

Princesspigen

Amelia<3 skriver:

Tænker lidt kan du ikke ringe og hører dem af om du har nogle grund til at bekrymre dig. Ellers ring til jordemor som er vagthavende.

de siger bare at hvis jeg er bekymret skal jeg komme ind, hvilke jeg ikke kan  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

Ønskebarnet12

Jeg har oplevet det samme, og da jeg ringede ind til Hvidovre hospital og snakkede med en jordmoder sagde hun at jeg bestemt ikke skulle være bange, for babyen slapper jo også af en gang imellem, og jeg mærker bebsen allermest når jeg har slapper af en hel dag, ellers mærker jeg ikke spor meget HVIS jeg bevæger mig meget.:-)

Anmeld

3. juli 2012

Princesspigen

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg har oplevet det samme, og da jeg ringede ind til Hvidovre hospital og snakkede med en jordmoder sagde hun at jeg bestemt ikke skulle være bange, for babyen slapper jo også af en gang imellem, og jeg mærker bebsen allermest når jeg har slapper af en hel dag, ellers mærker jeg ikke spor meget HVIS jeg bevæger mig meget.:-)

jeg har i flere uger mærket liv uanset hvad jeg har lavet nærmest.. så de her dage bekymre mig lidt..

Anmeld

3. juli 2012

babymus77

Min lille fyr har været helt stille i dag!!! Jeg har været aktiv udenfor i det gode vejr.... Lige taget et bad og lagt mig ned:-) og nu er der fest i mavsen;-) Så tænker det meget normalt;-))

Anmeld

3. juli 2012

fairlady

lig dig ned og mærk efter. Det virker her

Der er meget normal at den pludselig ikke er så aktiv som ellers, og man bliver bekymret lige med det samme! I know!

Anmeld

3. juli 2012

Ønskebarnet12

Princesspigen skriver:

jeg har i flere uger mærket liv uanset hvad jeg har lavet nærmest.. så de her dage bekymre mig lidt..

Jeg mærker også liv fler dage i træk hvor han er utrolig aktiv men så kan der godt komme et par dage hvor han er roligere og sparker mindre, men du kan jo ringe og beskrive hvordan det er:-) man skal jo faktisk først i uge 27 mærker liv hver dag:-)

Anmeld

3. juli 2012

Mor til L&S

Princesspigen skriver:

jeg er 25+4 idag og første gangs gravid..  

jeg har igennem 6-7 uger mærket en del liv hver dag..

nu har jeg haft en ret aktiv weekend og er lidt øm i mine mave muskler, og nu i 3 dage ikke mærket så meget liv som ellers..

igår mærkede jeg først liv da jeg lagde mig i sengen om aftenen..  

har ikke mærket den lille sådan rigtig idag men tænker jeg vil prøve at drille den lidt med noget koldt eller sådan senere og se om den reagerer..

men hvornår skal jeg blive bekymret ?

er det når jeg slet ikke mærker liv en dag ? eller flere dage ? eller hvad ville i sige ?

jeg vil ikke blive for bekymret hvis det er helt normalt det jeg oplever.. ? ? ?

Fra 25+0 skal du mærke liv hver dag, ellers skal du tage kontakt til JM eller FG...

Anmeld

4. juli 2012

Princesspigen

Ønskebarnet12 skriver:

Jeg mærker også liv fler dage i træk hvor han er utrolig aktiv men så kan der godt komme et par dage hvor han er roligere og sparker mindre, men du kan jo ringe og beskrive hvordan det er:-) man skal jo faktisk først i uge 27 mærker liv hver dag:-)

jeg vidste ikke det først var fra 27 uge af  

men okay er jo ikke særlig stor så måske der gør jeg kan mærke så meget så ?

Anmeld

4. juli 2012

Princesspigen

Mor til Liva skriver:

Fra 25+0 skal du mærke liv hver dag, ellers skal du tage kontakt til JM eller FG...

en længere oppe skrevt det først var fra 27 ?

Anmeld

4. juli 2012

Mor til L&S

Princesspigen skriver:

en længere oppe skrevt det først var fra 27 ?

Ved begge mine graviditeter har jeg fået at vide af JM at fra uge 25+0 skal man mærke liv hver dag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.