hvornår skal jeg blive bekymret ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.569 visninger
25 svar
0 synes godt om
3. juli 2012

Princesspigen

jeg er 25+4 idag og første gangs gravid..  

jeg har igennem 6-7 uger mærket en del liv hver dag..

nu har jeg haft en ret aktiv weekend og er lidt øm i mine mave muskler, og nu i 3 dage ikke mærket så meget liv som ellers..

igår mærkede jeg først liv da jeg lagde mig i sengen om aftenen..  

har ikke mærket den lille sådan rigtig idag men tænker jeg vil prøve at drille den lidt med noget koldt eller sådan senere og se om den reagerer..

men hvornår skal jeg blive bekymret ?

er det når jeg slet ikke mærker liv en dag ? eller flere dage ? eller hvad ville i sige ?

jeg vil ikke blive for bekymret hvis det er helt normalt det jeg oplever.. ? ? ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

nielsen80

Synes ikke du skal blive bekymret, men synes dog, hvis du ikke mærker noget i aften, du skal tage kontakt til fødegangen. De vil højst sandsynligt lytte på dig, og køre en strimmel. Tror det er meget normalt med dage, hvor man ikke mærker meget, men for en sikkerheds skyld ville jeg lige ringe.

Anmeld

3. juli 2012

Princesspigen

nielsen80 skriver:

Synes ikke du skal blive bekymret, men synes dog, hvis du ikke mærker noget i aften, du skal tage kontakt til fødegangen. De vil højst sandsynligt lytte på dig, og køre en strimmel. Tror det er meget normalt med dage, hvor man ikke mærker meget, men for en sikkerheds skyld ville jeg lige ringe.

okay tak skal du have  

Anmeld

3. juli 2012

Flowers

Princesspigen skriver:

nu har jeg haft en ret aktiv weekend og er lidt øm i mine mave muskler, og nu i 3 dage ikke mærket så meget liv som ellers..

har ikke mærket den lille sådan rigtig idag men tænker jeg vil prøve at drille den lidt med noget koldt eller sådan senere og se om den reagerer..

er det når jeg slet ikke mærker liv en dag ? eller flere dage ? eller hvad ville i sige ?

jeg vil ikke blive for bekymret hvis det er helt normalt det jeg oplever.. ? ? ?

Jeg har også bemærjet, at jeg slet ikke mærker ligeså meget liv, de dage jeg er mere aktiv.

Anmeld

3. juli 2012

Princesspigen

Flowers skriver:

Jeg har også bemærjet, at jeg slet ikke mærker ligeså meget liv, de dage jeg er mere aktiv.

jeg ved ikke om det kan ha været fordi jeg har været aktiv..  

Anmeld

3. juli 2012

Princesspigen

andre der har oplevet ligende ?

Anmeld

3. juli 2012

Tona

nielsen80 skriver:

Anmeld

3. juli 2012

Amelia<3

Princesspigen skriver:

Jeg kan huske da jeg var ligeså lang henne som dig mærkede jeg heller ikke live i løbet af dagen, først efter jeg var kommet hjem fra arbejdet og fik slappet af så mærkede jeg ham sparke.

Hvis du er bange så ring til fg så du kan blive tjekket.

Anmeld

3. juli 2012

Princesspigen

Amelia<3 skriver:

Jeg kan huske da jeg var ligeså lang henne som dig mærkede jeg heller ikke live i løbet af dagen, først efter jeg var kommet hjem fra arbejdet og fik slappet af så mærkede jeg ham sparke.

Hvis du er bange så ring til fg så du kan blive tjekket.

problemet er jeg ikke kan komme fra hundige til roskilde så sent her.. og den bil jeg låner virker ikke  

så kan tideligst gøre noget imorgen..

Anmeld

3. juli 2012

Amelia<3

Princesspigen skriver:

problemet er jeg ikke kan komme fra hundige til roskilde så sent her.. og den bil jeg låner virker ikke  

så kan tideligst gøre noget imorgen..

Tænker lidt kan du ikke ringe og hører dem af om du har nogle grund til at bekrymre dig. Ellers ring til jordemor som er vagthavende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.