Jeg bløder desværre - (julebaby)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2009

ivfmarie

Øv ossa da... lad os håbe at alt er den skønneste orden - det er jeg sikker på at det er. Der er altså meget normalt at bløde undervejs i graviditeten, også uden at der er det mindste galt.

Pøj pøj og gode tanker herfra.

Knus Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2009

Tut

Hvordan går det?

Har du talt med lægen?

Anmeld

5. maj 2009

Anonym trådstarter

Jeg har snakket med min læge, og hun afviste desværre at det kan være pga hendes undersøgelse af mig dernede. Det var så lidt det hun gjorde, at det burde ikke kunne fremkalde sådan en blødning.

Hun har sendt en henvisning til en scanning til svangreambulatoriet, så nu krydser vi for de får et afbud snarest, ellers kommer der til at gå nogle dage. Det passer mig faktisk fint nok. Ved godt det lyder lidt underligt, men jeg kan slet ikke overskue den togtur til Holbæk idag. Har bare brug for at ligge på sofaen.

Heldigvis har jeg stadig ikke blødt mere, men jeg har mensfornemmelser og mit underlig knurrer sådan på en mærkelig måde. Det er som om det rumler og knager aller nederst og så med lyd på. Ja, bare kald mig skør

Tak for jeres omsorg. Jeg håber fortsat på det er harmløst!!

Anmeld

5. maj 2009

birgittemarie

Åhr nej da!! Tusind for at du meget snart kommer til scanning og der ikke er noget galt alligevel.

Knus og tanker

Birgitte

Anmeld

5. maj 2009

linemus

Jeg forstår godt, du har mest lyst til at krølle sammen på sofaen i dag. Det må også være nogle dumme ødelæggende tanker, der går gennem hovedet på en. Men tænk på, at jo før du får vished, jo bedre, og så kan du forhåbentlig slappe af igen, når du har set den lille spunk i maven. Så jeg håber, du får en tid i dag Eller senest imorgen.

Line

Anmeld

5. maj 2009

Ny mor

og håber ventetiden til scanning ikke bliver for lang.

Anmeld

6. maj 2009

Anonym trådstarter

Så har min læge lige ringet til mig, og jeg har fået en tid til akut scanning i morgen formiddag i Holbæk! Jeg håber sådan det var en ubetydelig blødning jeg havde i forgårs, men med konstant murren i underlivet føler jeg mig ikke overbevist om at vi får en positiv melding i morgen Men dejligt bliver det, at få det ud af verden. Orker ikke at tænke på det mere...... Hvis det er slut, så vil jeg bare gerne ha det overstået!

Anmeld

6. maj 2009

bette

Anonym skriver:

Så har min læge lige ringet til mig, og jeg har fået en tid til akut scanning i morgen formiddag i Holbæk! Jeg håber sådan det var en ubetydelig blødning jeg havde i forgårs, men med konstant murren i underlivet føler jeg mig ikke overbevist om at vi får en positiv melding i morgen Men dejligt bliver det, at få det ud af verden. Orker ikke at tænke på det mere...... Hvis det er slut, så vil jeg bare gerne ha det overstået!

godt du fik en tid hurtigt.. det manglede da bare..
er sku ked af det på dine vegne.. det må bestemt være forfærdeligt at gå og tænke på..

håber alt er vel imorgen..

Anmeld

7. maj 2009

linemus

Hvordan er det gået? Tænker på dig

Anmeld

7. maj 2009

Anonym trådstarter

Så er vi hjemme.

Jeg kan desværre ikke sige på nuværende tidspunkt, hvad der er sket, eller vil ske. I min livmoder er der intet foster at se, der er en skygge af noget som enten kan være et meget lille foster, og at jeg dermed ikke er ret langt henne - men for at det skal kunne lade sig gøre, har jeg testet positiv indenfor en uges tid efter befrugtningen har fundet sted. Ellers er skyggen det sted hvor blødningen er kommet fra.

De kiggede efter en evt graviditet udenfor livmoderen, og de sagde at det ikke umiddelbart var noget der var tegn på, men det er ikke udelukket på nuværende tidspunkt.

Så risikoen for at jeg har aborteret er desværre ret stor.

Det der skal ske nu er det sædvanlige med blodprøver, og jeg skulle forvente svar tidligst på tirsdag om den er steget som den skal. Skal ha taget endnu en blodprøve mandag. Den 25. maj har jeg en tid til scanning hvor vi skal se hvordan der ser ud derinde hvis min hcg er steget.

Jeg føler mig ikke helt grædefærdig eller noget, synes bare det er meget uoverskueligt at vente så længe på mere info, måske helt til sidst på måneden! Hvis bare jeg havde kunne få svar idag - klart svar som er brugbart.

Er så udmattet nu, og vil vist bare sove...... har ikke sovet særlig godt i nat.

Skal man virkelig gå sådan noget igennem mere end een gang?!?? det er bare ikke fair..... Har godt nok to dejlige rollinger, hvilket jeg ikke havde sidst det skete, så på den måde tager jeg det lidt mere afslappende, men det er selvfølgelig aldrig rart at miste (måske miste).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.