Jeg bløder desværre - (julebaby)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.597 visninger
56 svar
0 synes godt om
4. maj 2009

Anonym trådstarter

Idag var jeg ved lægen, og hun ville gerne lige tjekke mig om min livmoders størrelse passer til hvor langt jeg regner med at være henne.
Bagefter tager jeg den helt store bytur med den ene butik efter den anden, og hygger mig bare rigtig meget.

Da jeg sidder og venter på bussen for at komme hjem, kan jeg bare mærke der siver noget varmt ud af mig, og jeg regnede med at jeg havde tisset en smule Værre var det dog da jeg kom hjem og så at jeg havde blødt en hel del faktisk - helt frisk rød blod, ingen klumper og intet brunt udflåd. Men der var nok til at jeg var blødt ud i bukserne, gudskelov for min lange jakke......

Jeg har blødt siden også og har rumlen i underlivet.

Jeg håber det bare er lægen der har generet mine slimhinder, eller noget helt tredje - bare ikke en abort! Har prøvet det før, og det var skrækkeligt! Men det var meget blod til hvis det bare var lægens berøring der havde gjort det + det var flere timer senere.......

Jeg ringer til min læge i morgen tidlig, og regner med at blive henvist til scanning, har nemlig en rigtig sød og god læge. Medmindre at det bliver værre i aften, så må jeg jo have fat i lægevagten, men der er bare langt til sygehuset, så under alle omstændigheder ville jeg nok først blive scannet i morgen, og så vil jeg helst ha min egen læges henvisning.

Vi havde endelig vænnet og til den dejlige tanke om at få en lille ny til jul, og jeg føler mig helt splittet følelsesmæssigt da jeg føler jeg selv er skyld i dette her pga dumme tanker lige i starten. Sådan hænger det selvfølgelig ikke sammen, men det svært at tro på selv.

Sikke en roman jeg har skrevet....

Håber jeg senere kan skrive en fin update om at alt er fint, ligesom Tut idag har gjort, smiler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2009

Lise

Ked af at høre det... har jo svaret på den anden tråd, dog uden at vide hvem det var der skrev...

Der er ikke så meget andet at sige end at jeg håber virkelig for dig, at den hænger "ved". Mange tanker herfra....

Anmeld

4. maj 2009

linemus

Øv, kære dig, det er jeg ked af at høre. Selvfølgelig er du ikke skyld i det, selvom man kan bilde sig det ind, du kan jo ikke tænke dig til en abort, og som du skriver, så er I endelig begyndt at glæde jer. Jeg krydser fingre for dig og din lille julebaby.

Mange tanker.

Anmeld

4. maj 2009

Mie A

Åhhh.... sikke noget!! Krydser fingre for at det er bare er en af de der uforklarlige blødninger, som mange gravide oplever (mig selv inklusive)

Du får lige en af dem her

Anmeld

4. maj 2009

Tut

Åh nej dog.

Men jeg bødte jo også i lørdags og jeg så en fin og spræl-levende baby på scanning i dag.

Så jeg krydser fingre for dig.

Det er åbenbart ikke unormalt at bløde under graviditeten - fik jeg forklaret i dag.

Tut

Anmeld

4. maj 2009

Juniors mor

Åh nej da!! Håber virkelig alt er som det skal være. Du får lige et og masser af tanker.

Anmeld

4. maj 2009

Kaufie

Håber alt viser sig at være i den skønneste orden.

Anmeld

4. maj 2009

Tynen

Arh, hvor er det bare typisk!
Og så specielt nu hvor der endelig er faldet ro over hjemmefronten.

Krydser virkelig fingre for at det ikke er noget alvorligt.
Der er heldigvis mange det går rigtig godt for!

Tanker herfra...

Anmeld

4. maj 2009

BellaT

Åh nej da. Håber at blødningen bare skyldes en ubetydelig lille ting. Det er jo muligt. Håber det bedste.

fra Helle...

Anmeld

4. maj 2009

Nadi

Åhh nej for pokker da! Håber ikke det er noget slemt og at det går i sig selv igen, og at der ikke er noget galt
Sender dig en masse tanker og håber på det bedste for dig og håber at der er godt nyt imorgen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.