Idag var jeg ved lægen, og hun ville gerne lige tjekke mig om min livmoders størrelse passer til hvor langt jeg regner med at være henne.
Bagefter tager jeg den helt store bytur med den ene butik efter den anden, og hygger mig bare rigtig meget.
Da jeg sidder og venter på bussen for at komme hjem, kan jeg bare mærke der siver noget varmt ud af mig, og jeg regnede med at jeg havde tisset en smule

Værre var det dog da jeg kom hjem og så at jeg havde blødt en hel del faktisk - helt frisk rød blod, ingen klumper og intet brunt udflåd. Men der var nok til at jeg var blødt ud i bukserne, gudskelov for min lange jakke......
Jeg har blødt siden også og har rumlen i underlivet.
Jeg håber det bare er lægen der har generet mine slimhinder, eller noget helt tredje - bare ikke en abort! Har prøvet det før, og det var skrækkeligt! Men det var meget blod til hvis det bare var lægens berøring der havde gjort det + det var flere timer senere.......
Jeg ringer til min læge i morgen tidlig, og regner med at blive henvist til scanning, har nemlig en rigtig sød og god læge. Medmindre at det bliver værre i aften, så må jeg jo have fat i lægevagten, men der er bare langt til sygehuset, så under alle omstændigheder ville jeg nok først blive scannet i morgen, og så vil jeg helst ha min egen læges henvisning.
Vi havde endelig vænnet og til den dejlige tanke om at få en lille ny til jul, og jeg føler mig helt splittet følelsesmæssigt da jeg føler jeg selv er skyld i dette her pga dumme tanker lige i starten. Sådan hænger det selvfølgelig ikke sammen, men det svært at tro på selv.
Sikke en roman jeg har skrevet....
Håber jeg senere kan skrive en fin update om at alt er fint, ligesom Tut idag har gjort, smiler.