Min kæreste og jeg har længe ønsket os et barn, og vi vil meget gerne igang med at prøve at blive gravide. Problemet er bare at vi stadig er unge, måske for unge vil nogen mene. Jeg er 21 og min kæreste er 22. Jeg er under uddannelse (videregående) og han bliver færdig uddannet til foråret næste år. Men jeg kan slet ikke vente til jeg bliver færdig uddannet om knap 3 år, synes jeg har ventet længe nok.
Jeg er bange for hvad folk vil synes om at få et barn i en tidlig alder og midt i en uddannelse. Hva synes I? 
jeg var 17, og min kæreste 24, da jeg blev gravid. planlagt. min barsel slutter til september, og jeg skal starte på PAU til januar. min kæreste går i skole
- såå, JEG ville ikke kigge skævt til jer 
hvis deter det i vil så synes jeg i skal springe ud i det, kan godt forstå du ikke vil vente til endt uddannelse, og hvorfor skal man også det ?? min mor var 34 før hun tog sin udd, (hun var 21 da hun fik mig, og jeg har 2 mindre brødre på 11 og 13) men min mor og far fik hus da jeg var en 3-4 år, og ja, vi har sq aldrig manglet noget ! selvom min mor ikke havde udd..
vi selv skal flytte fra vores 2 værelses til et lejet rækkehus her til august, og udover det mangler vores datter INGENTING, tværtimod... kan ikke forstå det der med at man nærmest SKAL have hus og bil og uddannelse før man får børn...
man kan sagtens have det godt i en lejlighed/lejebolig, uden bil men på en cykel, ( hvad er der galt i at ens børn vokser op med frisk luft og cykelture? ) hehe 
ej, det var lidt mere end du bad om, men skulle lige ud med det !
i hvert fald, hvis i føler i er klar, så held og lykke med PB