Ønsker at blive ung mor!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.781 visninger
21 svar
0 synes godt om
3. juli 2012

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg har længe ønsket os et barn, og vi vil meget gerne igang med at prøve at blive gravide. Problemet er bare at vi stadig er unge, måske for unge vil nogen mene. Jeg er 21 og min kæreste er 22. Jeg er under uddannelse (videregående) og han bliver færdig uddannet til foråret næste år. Men jeg kan slet ikke vente til jeg bliver færdig uddannet om knap 3 år, synes jeg har ventet længe nok.

Jeg er bange for hvad folk vil synes om at få et barn i en tidlig alder og midt i en uddannelse. Hva synes I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

Mig24

Det er da helt normalt, tag og komme igang og fortsæt den kommer nok endag, håber jeg  

Men i kunne da vente til i blev færdig udd, hvis i selv synes det er bedst. Men de fleste kvinder har jo og får jo børn i den alder omkring de 19-20'erne.

Er selv igang med min mand, vi vil også gerne have os en lille bebs

Knus 

Anmeld

3. juli 2012

Maalene

Det er kun jer selv, der kan mærke om det er for tidligt

Hvis I er klar til bleskift, babymad og livet sin mor og far - så er det uden tvivl det I skal <3

Så skid hul i, hvad andre synes, det er JERES beslutning...

Uddannelsen skal du nok klare, selvom det bliver hårdt - det er jeg sikker på Alt held og lykke med det hele

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres svar
Vi har følt os klar længe, men har ventet pga. vores boligsituation. Men nu er vi kommet godt på plads i et dejligt hus med have og der er styr på økonomien. Vores forhold er godt, vi har trods alt været sammen i 8 år efterhånden.

Det er kun min egen uddannelse jeg er lidt bekymret for. MEN mon ikke vi begynder at prøve om et par måneder således at det passer med termin til næste sommer. Jeg kan næsten ikke vente!

Anmeld

3. juli 2012

Marts<3

Ærligt, så vent!! Jeg er 25, min kæreste 35 vi har udd, penge bolig osv! Meeeeen, det er nogle helt andre ting der spiller ind i virkeligheden. Elsker min søn over alt på jorden, men det kan være hårdt! Så jeg er glad for vi har fået en Masse oplevelser i livet som rejser, fester samt udelukkende brugt penge på en selv! Fordi ALT forandre sig. ALT... Om i venter 5 år eller 1 år, så skal i nok blive en familie. Mens nyd opmærksomheden fra din kæreste, og SOV SOV SOV! :-)

Anmeld

3. juli 2012

Lunae

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har længe ønsket os et barn, og vi vil meget gerne igang med at prøve at blive gravide. Problemet er bare at vi stadig er unge, måske for unge vil nogen mene. Jeg er 21 og min kæreste er 22. Jeg er under uddannelse (videregående) og han bliver færdig uddannet til foråret næste år. Men jeg kan slet ikke vente til jeg bliver færdig uddannet om knap 3 år, synes jeg har ventet længe nok.

Jeg er bange for hvad folk vil synes om at få et barn i en tidlig alder og midt i en uddannelse. Hva synes I?

Min kæreste og jeg fik vores datter, da han var 22 og jeg knap 24 år! Hun var fuldt planlagt! Vi går begge på videregående uddannelse og gjorde det også da vi fik hende!

Umiddelbart har jeg ikke mødt nogle fordomme omkring vores valg, men der er sikkert nogen, som synes det er forkert! For os var det den rigtige beslutning og vi elsker at være forældre begge to

Anmeld

3. juli 2012

Misser1989

Hvis i begge er helt enige og kan skubbe jeres egen behov tilside for baby's, syntes jeg bare i skal springe ud i det..

Jeg er selv ung mor. Tog min sidste p-pille da jeg lige var fyldt 19 (kæresten var 24). Blev dog først gravid 13 mdr senere, da jeg var 20. Nu venter jeg vores 2. barn og er lige fyldt 23 år Jeg syntes det er fantastisk at være mor! Ja det er til tider hårdt, men det er det uanset om du er 20 eller 40!

Anmeld

3. juli 2012

KarinaA

Tja, se at kom igang !  

jeg var selv 21 da min datter kom, og nu et år efterventer jeg barn nr. 2 .. så det kan godt lade sig gøre (er også under uddannelse)

Anmeld

3. juli 2012

MilleRasmussen

Jeg synes at I skal tænke på jer selv og ikke hvad alle andre tænker om dig eller jer! 

Min kæreste påsnart 22 og jeg på 19 har lige fundet ud af at jeg endelig er gravid, ingen ved det endnu, men vi er sikre på at især min mor lige skal sluge det og høre med hensyn til min uddannelse osv. men det har jeg allerede undersøgt, så tror og håber efter glæden er stor. Ved min svigermor springer rundt af glæde, hun har spurgt om hun ikke snart skulle være farmor. Min kæreste er uddannet mekaninker og har fast arbejde og jeg er igang som pædagogisk assistent, men går på barsel når det er..

Jeg har aldrig hørt at nogen har fortudt at de fik et barn, men jeg har hørt folk der har fortrudt at de IKKE fik et barn 

Anmeld

3. juli 2012

come2

Anonym skriver:

Vi er hhv 23 og 30.

Jeg skal studere i 4½ år og vi venter ikke til jeg er færdig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.