Kontanthjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2012

mn

grinny skriver:

Hvornår er man berettiget kontanthjælp efter endt uddannelse?

Er det fordi du har søgt ind på en uddannelse som du skal starte på her efter sommerferien? for så er du ikke berettiget til kontanthjælp. Men ved at dem der først startede et halvt år efter eller slet ikke havde søgt ind på noget de kunne godt få det, men om de først kunne få det efter sommerferien, aner jeg ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

grinny

metteswn skriver:

Er det fordi du har søgt ind på en uddannelse som du skal starte på her efter sommerferien? for så er du ikke berettiget til kontanthjælp. Men ved at dem der først startede et halvt år efter eller slet ikke havde søgt ind på noget de kunne godt få det, men om de først kunne få det efter sommerferien, aner jeg ikke.

Nej skal intet lave nu, så derfor må jeg jo være ledig 

Anmeld

4. juli 2012

mn

grinny skriver:

Nej skal intet lave nu, så derfor må jeg jo være ledig 

Ja så ved jeg ikke om det har noget at gøre med at det er sommerferie, de regler kender jeg ikke

Anmeld

4. juli 2012

grinny

metteswn skriver:

Ja så ved jeg ikke om det har noget at gøre med at det er sommerferie, de regler kender jeg ikke

Altså hvad jeg ved skulle min sommerferie være juli måned hvor jeg selv har sparet op til at kunne leve, men har aldrig hørt eller læst at man skal kunne leve flere måneder på den SU man har fået, så vil jeg da i hvert fald gerne vide hvordan og hvor de penge skulle komme fra, for SU er da ikke den størse indtægt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.