Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja_4000 skriver: Hvor fint Her er det sidste Caroline har fået .. Hun fik den godt nok af mormor , morfar , oldemor og oldefar - Men det er vel ligemeget Hun ELSKER den
Hvor fint
Her er det sidste Caroline har fået .. Hun fik den godt nok af mormor , morfar , oldemor og oldefar - Men det er vel ligemeget Hun ELSKER den
Nej nej nej, hvor er den kær
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Carl-Emil's mor skriver: Jamen vil da gerne lige se hvad I andre har købt af lækre nye ting til jeres søde børn så kan man måske få lidt inspiration jeg har netop købt dette telt til Carl-Emil planen er at jeg vil sy velcro ( det bløde af det  på teltet i åbning også lave et stykke stof som laver sådan en kant ( ca 30-40 cm høj ) så man kan smide bolde i det til boldbassin ( hvis I forstår min tanke gang ) Synes selv det er super lækkert telt og nu når der ikke er plads til et stort hjemmesyet telt som i Love Actually ( tror jeg den hedder ) er dette da et godt alternativ når der ikke er bolde i det skal det være fuld af vores billed-puder af os selv og en madras så vi kan ligge og putte og læse historier i det
Jamen vil da gerne lige se hvad I andre har købt af lækre nye ting til jeres søde børn så kan man måske få lidt inspiration
jeg har netop købt dette telt til Carl-Emil
planen er at jeg vil sy velcro ( det bløde af det  på teltet i åbning også lave et stykke stof som laver sådan en kant ( ca 30-40 cm høj ) så man kan smide bolde i det til boldbassin ( hvis I forstår min tanke gang )
Synes selv det er super lækkert telt og nu når der ikke er plads til et stort hjemmesyet telt som i Love Actually ( tror jeg den hedder ) er dette da et godt alternativ
når der ikke er bolde i det skal det være fuld af vores billed-puder af os selv og en madras så vi kan ligge og putte og læse historier i det
vi købte denne gå vogn i BR igår den er super til hende, da hun rejser sig op af alt herhjemme. og hele tiden og uanset hvad vi har købt af legetøj har det ikke interresseret hende, hun vil hellere op og stå af sofabordet osv, så hun blev meget begejstret da hun jo netop kunne rejse sig op af den, OG have nogle knapper og lyde at pille ved og den er så smart fordi man kan låse hjulene på den så den ikke kører ( hun har nemlig ikke heeelt lært at flytte fødderne når hun står op endnu )
Mor til Ella skriver: Nej nej nej, hvor er den kær
Jeg er også helt vild med den
Vicki G skriver: Dette er mit seneste køb, perfekt til sortering af legetøj også synes jeg også det er sødt
Dette er mit seneste køb, perfekt til sortering af legetøj også synes jeg også det er sødt
Ej hvor er den sød. Hvor er den fra?
Lullaby skriver: Ej hvor er den sød. Hvor er den fra?
fandt den i lidl til små 199 kr,-, der var også opvaringkiste, kommode i samme serie rigtig sødt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128