vis mig dit nyeste lege(tøjs) køb ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2012

B&J

Brams skriver:

Vi har lige købt denne hoppeborg til Lærke - den er bare et KÆMPE hit

ej hvor er den fin hvor er den købt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

Tona

Carl-Emil's mor skriver:

Jamen vil da gerne lige se hvad I andre har købt af lækre nye ting til jeres søde børn så kan man måske få lidt inspiration

jeg har netop købt dette telt til Carl-Emil

planen er at jeg vil sy velcro ( det bløde af det&nbsp på teltet i åbning også lave et stykke stof som laver sådan en kant ( ca 30-40 cm høj ) så man kan smide bolde i det til boldbassin ( hvis I forstår min tanke gang )

Synes selv det er super lækkert telt og nu når der ikke er plads til et stort hjemmesyet telt som i Love Actually ( tror jeg den hedder ) er dette da et godt alternativ

når der ikke er bolde i det skal det være fuld af vores billed-puder af os selv og en madras så vi kan ligge og putte og læse historier i det

Jeg har lige købt denne på marked til Amanda for 40 kr   Hun elsker den og jeg elsker den også og har altid ønsket mig at hun skulle have den

http://www.legehimlen.dk/shop/lilliputiens-noahs-ark-11686p.html

Anmeld

2. juli 2012

Tona

Maja_4000 skriver:

Hvor fint

Her er det sidste Caroline har fået .. Hun fik den godt nok af mormor , morfar , oldemor og oldefar - Men det er vel ligemeget Hun ELSKER den

Dukkevoghvid

Såååå fin

Anmeld

2. juli 2012

Isabella_mor

jeg har købt kridt til at tegne på fliserne.. 

det er det sidste nye... køber ikke store ting længere, for der er ikke plads nogle steder... 

Anmeld

3. juli 2012

Brams

Frk.S skriver:

Ej, hvor fin. Hvor har i købt den??

Det sidste vi har købt til Freja (ud over småting, tøj og andre praktiske ting) er også et legetelt. Et skodtelt, men købte det mest pga. boldene. Og hun er vild med det...

Daglig Brugsen 299,-

Anmeld

3. juli 2012

Brams

KittyGirl skriver:

hvor har du købt den henne?

Daglig Brugsen til 299,-

Anmeld

3. juli 2012

Brams

B&J skriver:

ej hvor er den fin hvor er den købt?

Daglig Brugsen til 299,-

Anmeld

3. juli 2012

Frk.S

Brams skriver:

Daglig Brugsen 299,-

Ej ok, det var da billigt.

Er den købt for nylig? Har de den mon stadig? Er sikker på Freja vil elske sådan en når hun engang kan hoppe i den i hvert fald

Anmeld

3. juli 2012

Brams

Frk.S skriver:

Ej ok, det var da billigt.

Er den købt for nylig? Har de den mon stadig? Er sikker på Freja vil elske sådan en når hun engang kan hoppe i den i hvert fald

Den er købt for et par uger siden, den er super god også selv om de ikke kan hoppe - meget god for motorisk stimulation

Anmeld

3. juli 2012

B&J

Brams skriver:

Daglig Brugsen til 299,-

billigt.... håber jeg finder en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.