vis mig dit nyeste lege(tøjs) køb ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.009 visninger
25 svar
0 synes godt om
2. juli 2012

Carl-Emil's mor

Jamen vil da gerne lige se hvad I andre har købt af lækre nye ting til jeres søde børn så kan man måske få lidt inspiration

jeg har netop købt dette telt til Carl-Emil

planen er at jeg vil sy velcro ( det bløde af det&nbsp på teltet i åbning også lave et stykke stof som laver sådan en kant ( ca 30-40 cm høj ) så man kan smide bolde i det til boldbassin ( hvis I forstår min tanke gang )

Synes selv det er super lækkert telt og nu når der ikke er plads til et stort hjemmesyet telt som i Love Actually ( tror jeg den hedder ) er dette da et godt alternativ

når der ikke er bolde i det skal det være fuld af vores billed-puder af os selv og en madras så vi kan ligge og putte og læse historier i det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

Brams

Carl-Emil's mor skriver:

Jamen vil da gerne lige se hvad I andre har købt af lækre nye ting til jeres søde børn så kan man måske få lidt inspiration

jeg har netop købt dette telt til Carl-Emil

planen er at jeg vil sy velcro ( det bløde af det&nbsp på teltet i åbning også lave et stykke stof som laver sådan en kant ( ca 30-40 cm høj ) så man kan smide bolde i det til boldbassin ( hvis I forstår min tanke gang )

Synes selv det er super lækkert telt og nu når der ikke er plads til et stort hjemmesyet telt som i Love Actually ( tror jeg den hedder ) er dette da et godt alternativ

når der ikke er bolde i det skal det være fuld af vores billed-puder af os selv og en madras så vi kan ligge og putte og læse historier i det

Vi har lige købt denne hoppeborg til Lærke - den er bare et KÆMPE hit

Anmeld

2. juli 2012

Maja_4000

Hvor fint

Her er det sidste Caroline har fået .. Hun fik den godt nok af mormor , morfar , oldemor og oldefar - Men det er vel ligemeget Hun ELSKER den

Dukkevoghvid

Anmeld

2. juli 2012

Frk.S

Brams skriver:

Ej, hvor fin. Hvor har i købt den??

Det sidste vi har købt til Freja (ud over småting, tøj og andre praktiske ting) er også et legetelt. Et skodtelt, men købte det mest pga. boldene. Og hun er vild med det...

Anmeld

2. juli 2012

MyLove E

Dette er Elias nyeste. Det har min onkel fundet ved en container og så har han pudset det og givet det lak.. Det er vi glæde for. Man kan både lege ved og man kan også spise mellem måltider:-)

Ja også har han lært at gå rundt om det:-)

Anmeld

2. juli 2012

mortilnoahogmelina

Ej hvor er det fedt det telt .

Hvor er det købt , og pris ?

Anmeld

2. juli 2012

Vicki G

Dette er mit seneste køb, perfekt til sortering af legetøj også synes jeg også det er sødt

Anmeld

2. juli 2012

Ryberg

Brams skriver:

hvor har du købt den henne?

Anmeld

2. juli 2012

Carl-Emil's mor

iiiiiiih nogle dejlige ting I har købt jer synes man kunne blive ved og ved og ved og ved med at shoppe til dem

Anmeld

2. juli 2012

Carl-Emil's mor

Mortil2tiloktober skriver:

Ej hvor er det fedt det telt .

Hvor er det købt , og pris ?

Hejsa www.tralaleg.dk gav 349 mener jeg det var

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.