er der noget igang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2012

kimfrit

Jeg har altså haft det på samme måde i lidt

Over en uge nu og her er der ikke sket noget endnu. Har du ikke også bækkenløsning? Så kan man jo mærke sit underliv på en helt andet måde

Jeg er selv 38+4 og håber snart hun melder sin ankomst

Men håber din bliver derinde nogle uger endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2012

Kay

Frk P. skriver:

Min jordemor sagde til mig at man kunne have ondt på den måde i 1-2 uger før der skete mere men synes også du skal spørge hvis du føler dig mere tryg ve det ( jeg selv ringede til fg med det samme :p)

faldt i søvn da jeg lå  og slappede af... så giver lige lægen et kald når jeg har været ude med hunden

Anmeld

2. juli 2012

Kay

kimfrit skriver:

Jeg har altså haft det på samme måde i lidt

Over en uge nu og her er der ikke sket noget endnu. Har du ikke også bækkenløsning? Så kan man jo mærke sit underliv på en helt andet måde

Jeg er selv 38+4 og håber snart hun melder sin ankomst

Men håber din bliver derinde nogle uger endnu

jo jeg har bækkenløsning og er hyber mobil... så hun har jo også lættere ved at bore sig ned...

tror jeg ringer til lægen i dag og høre ad...

Anmeld

2. juli 2012

Kay

Update eller kinde off...

faldt i søvn i går da jeg lå og slappede af... men har haft nogle jag ned igennnem i nat og plukveer så ville lige ringe til lægen her til morgen i deres telefon tid... men... det kunne jeg så ik da telmore har spæret min telefon uden grund!!!

https://www.baby.dk/debat/181617pi1/ordet-er-frit/jeg-er-rasende.aspx

meget rasende højgravid kvinde, bag denne skærm lige nu!!

Anmeld

2. juli 2012

Frk. Himmelblå

Kay skriver:

Update eller kinde off...

faldt i søvn i går da jeg lå og slappede af... men har haft nogle jag ned igennnem i nat og plukveer så ville lige ringe til lægen her til morgen i deres telefon tid... men... det kunne jeg så ik da telmore har spæret min telefon uden grund!!!

https://www.baby.dk/debat/181617pi1/ordet-er-frit/jeg-er-rasende.aspx

meget rasende højgravid kvinde, bag denne skærm lige nu!!

NÅR du endelig får en telefon igen, så synes jeg, du skal ringe til FG.

Og så skal du tage styringen med samtalen (du kan ikke klare mere uprofessionel behandling denne mandag, så nu tager du bukserne på, mutter!!)

Du siger, Hej, jeg er så og så langt henne, jeg vil gerne kigges på, for jeg er bekymret for min baby, da jeg oplever det og det" Altså: Du ringer ikke bare for at tjekke, - du ringer for at meddele, at du kommer.

Og husk update!

Anmeld

2. juli 2012

Kay

Frk. Himmelblå skriver:

NÅR du endelig får en telefon igen, så synes jeg, du skal ringe til FG.

Og så skal du tage styringen med samtalen (du kan ikke klare mere uprofessionel behandling denne mandag, så nu tager du bukserne på, mutter!!)

Du siger, Hej, jeg er så og så langt henne, jeg vil gerne kigges på, for jeg er bekymret for min baby, da jeg oplever det og det" Altså: Du ringer ikke bare for at tjekke, - du ringer for at meddele, at du kommer.

Og husk update!

ja det er nok en god ide... føler hele tiden her til morgen at der er noget stort der inde... altså (nu har jeg aldrig prøvet det... men tror det er sådan det føles) som om der er en lille netmelon der bare sidder oppe i mig... kan ik side stå eller gå ordentligt

Anmeld

2. juli 2012

Frk. Himmelblå

Kay skriver:

ja det er nok en god ide... føler hele tiden her til morgen at der er noget stort der inde... altså (nu har jeg aldrig prøvet det... men tror det er sådan det føles) som om der er en lille netmelon der bare sidder oppe i mig... kan ik side stå eller gå ordentligt

Lyder som om, baby har skruet sig godt langt ned... Det kan være helt fint og harmløst - men sikkert generende, -men det kan jo ogå være, hun er lidt foran tidsplanen, så en god idé at blive tjekket.

Om ikke andet, så du kan få ro på!

(Sig du vil tjekkes!!! Du er ikke pylret. Jeg mistede nær min lille skat, fordi jeg ikke bankede hårdt nok i bordet, da jeg var bekymret. Hellere en gang for meget end en fatal gang for lidt! Din intuition er din babys første og største sikkerhed)

Anmeld

2. juli 2012

Mettefpigen

Ring til fødegangen ( når din tlf virker igen) men vil lige sige at jeg havde de samme smerter og stik, svien under min graviditet......

Anmeld

2. juli 2012

Kay

Frk. Himmelblå skriver:

Lyder som om, baby har skruet sig godt langt ned... Det kan være helt fint og harmløst - men sikkert generende, -men det kan jo ogå være, hun er lidt foran tidsplanen, så en god idé at blive tjekket.

Om ikke andet, så du kan få ro på!

(Sig du vil tjekkes!!! Du er ikke pylret. Jeg mistede nær min lille skat, fordi jeg ikke bankede hårdt nok i bordet, da jeg var bekymret. Hellere en gang for meget end en fatal gang for lidt! Din intuition er din babys første og største sikkerhed)

tror jeg også hun er.. og er egentlig ik nervøs for at der er noget galt... for hun er fin aktiv... men er lidt nervøs for om fødslen kan være påvej til at gå i gang...

ringer til dem så snart telefonen virker igen...

Anmeld

2. juli 2012

Kay

Mettefpigen skriver:

Ring til fødegangen ( når din tlf virker igen) men vil lige sige at jeg havde de samme smerter og stik, svien under min graviditet......

hvornår og hvor længe??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.