er der noget igang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Ring til FG!
Du skal bare sige du er utryg ved det og så er de nærmest nød til at se dig.
Kan ikke nytte noget hvis hun vil ud nu

nej men de vil jo ik stoppe det når jeg er mere end 34+ har jeg læst flere stæder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

nielsen80

Vil sige som de andre, ring til fg!

Håber hun bliver nogle uger endnu

Anmeld

1. juli 2012

Kay

An&Jo skriver:

okay, det har jeg så aldrig oplevet..

I Aalborg går de meget op i at tjekke om alt er som det skal være, hvis den gravide er nervøs..
synes du skal ringe til dem, og så virkelig forklar dem situationen, og fortæl dem hvor nervøs du er for at der virkelig er noget igang lige nu..

ja det var måske en ide...

har jo bækkenløsning og hyber mobil... så hun har jo lettere ved at bore sig godt ned af...

Anmeld

1. juli 2012

An&Jo

Kay skriver:

ja det var måske en ide...

har jo bækkenløsning og hyber mobil... så hun har jo lettere ved at bore sig godt ned af...

Hvis det er nødvendigt, så må du smøre lidt tykt på, så de er tvunget til at se dig..

Anmeld

1. juli 2012

Kay

nielsen80 skriver:

Vil sige som de andre, ring til fg!

Håber hun bliver nogle uger endnu

ja... det er nok en ide... sad ellers og overvejede om jeg kunne vente til i morgen og så bare ringe til lægen...

Anmeld

1. juli 2012

AnnaK89

Kay skriver:

nej men de vil jo ik stoppe det når jeg er mere end 34+ har jeg læst flere stæder

Nej men du skal vel have noget lungemodner? Derfor er det jo ret vigtigt.

Anmeld

1. juli 2012

Kay

An&Jo skriver:

Hvis det er nødvendigt, så må du smøre lidt tykt på, så de er tvunget til at se dig..

ja... har det nok med at underdrive frem for det modsatte... men hun er fin aktiv der inde... så er ik nervøs for om der er noget galt som sådan jo...

Anmeld

1. juli 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Nej men du skal vel have noget lungemodner? Derfor er det jo ret vigtigt.

lungerne skulle være modne fra 34+ det er derfor de ik vil gære noget for at stoppe det...

Anmeld

1. juli 2012

An&Jo

Kay skriver:

ja... har det nok med at underdrive frem for det modsatte... men hun er fin aktiv der inde... så er ik nervøs for om der er noget galt som sådan jo...

ja det hjælper ikke at underdrive, for så vil de netop ikke se en..

Men synes klart du skal prøve at ringe, men håber virkelig ikke der er noget igang allerede nu..

Anmeld

1. juli 2012

AnnaK89

Kay skriver:

lungerne skulle være modne fra 34+ det er derfor de ik vil gære noget for at stoppe det...

Jeg har hørt/læst at lungerne ikke folder sig rigtig ud/er helt modne før uge 37?
Men er ikke 100% sikker - men ring alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.