er der noget igang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.323 visninger
46 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. juli 2012

Kay

ikke at jeg går og ønsker det... så helst at jeg i altfald var i uge 37 før der sker noget... og er "kun" 34+5 i dag

men siden mandag aften har jeg kunne mærke lillepigen bore sig ned i mit bækken... men skarpe jag både for og bag... har til tider været øm over lænden og har haft en del plukkever der har gjort ondt... tror også at slim proppen gik i mandags...

i nat vågnede jeg med et par plukkeveer der gjorde ondt... og troede det var der det ville ske... men det gjorde det jo så ik...

i dag har jeg haft det meget underligt i hele kroppen... sådan lidt små kvalm og bare haft en underlig følelse... haft jag som jeg har haft hele ugen... og har måtte stoppe op flere gange og trække vejret dybt og sige av...

har muren i maven og mens smerter der kommer og går lidt i bølger...

siger hele tiden til mig selv det er noget pjat... men den der underlige følelse vil bare ikke give slip... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

morethanperfect

Kay skriver:

ikke at jeg går og ønsker det... så helst at jeg i altfald var i uge 37 før der sker noget... og er "kun" 34+5 i dag

men siden mandag aften har jeg kunne mærke lillepigen bore sig ned i mit bækken... men skarpe jag både for og bag... har til tider været øm over lænden og har haft en del plukkever der har gjort ondt... tror også at slim proppen gik i mandags...

i nat vågnede jeg med et par plukkeveer der gjorde ondt... og troede det var der det ville ske... men det gjorde det jo så ik...

i dag har jeg haft det meget underligt i hele kroppen... sådan lidt små kvalm og bare haft en underlig følelse... haft jag som jeg har haft hele ugen... og har måtte stoppe op flere gange og trække vejret dybt og sige av...

siger hele tiden til mig selv det er noget pjat... men den der underlige følelse vil bare ikke give slip... 

Jeg syns du skal ringe til FG og blive tjekket ..
Det er jo ikke godt hvis hun vil ud allerede nu ...  

Anmeld

1. juli 2012

An&Jo

Kay skriver:

Jeg synes du skal give fødegangen et kald, bare for en sikkerhedsskyld, så kan du lige blive tjekket for at se om der sker noget..

Krydser for at der ikke er noget igang lige nu..

Anmeld

1. juli 2012

Kay

morethanperfect skriver:

Jeg syns du skal ringe til FG og blive tjekket ..
Det er jo ikke godt hvis hun vil ud allerede nu ...  

er ik sikker på de vil se mig

har ringet der ind et par gange hvor jeg havde reglmæssige plukke veer og der ville de ik se mig... der blev jeg sendt til egen læge med tisprøve der igen igen var negativ...

de gør jo heller ik noget for at stoppe det når jeg er mere end 34+

Anmeld

1. juli 2012

Kay

An&Jo skriver:

Jeg synes du skal give fødegangen et kald, bare for en sikkerhedsskyld, så kan du lige blive tjekket for at se om der sker noget..

Krydser for at der ikke er noget igang lige nu..

du får lige et copy paste svar så jeg ik skal skrive det igen

har ringet der ind et par gange hvor jeg havde reglmæssige plukke veer og der ville de ik se mig... der blev jeg sendt til egen læge med tisprøve der igen igen var negativ...

Anmeld

1. juli 2012

morethanperfect

Kay skriver:

Men nu siger du jo at de gør ondt , plukveerne ?
Og mens smerter .. ?
Og kvalme ?
Det kunne altså godt tegne på noget ...
Syns aligevel du skal ringe . Så er det da gjort i hvert fald ..  

Anmeld

1. juli 2012

AnnaK89

Ring til FG!
Du skal bare sige du er utryg ved det og så er de nærmest nød til at se dig.
Kan ikke nytte noget hvis hun vil ud nu

Anmeld

1. juli 2012

Kay

morethanperfect skriver:

Men nu siger du jo at de gør ondt , plukveerne ?
Og mens smerter .. ?
Og kvalme ?
Det kunne altså godt tegne på noget ...
Syns aligevel du skal ringe . Så er det da gjort i hvert fald ..  

ja nogle af dem gør ondt... føler mig bare total pyller...

Anmeld

1. juli 2012

An&Jo

Kay skriver:

du får lige et copy paste svar så jeg ik skal skrive det igen

okay, det har jeg så aldrig oplevet..

I Aalborg går de meget op i at tjekke om alt er som det skal være, hvis den gravide er nervøs..
synes du skal ringe til dem, og så virkelig forklar dem situationen, og fortæl dem hvor nervøs du er for at der virkelig er noget igang lige nu..

Anmeld

1. juli 2012

morethanperfect

Kay skriver:

ja nogle af dem gør ondt... føler mig bare total pyller...

Ej , det er du altså ikke !! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.