Hvor meget kamille the eller sukkervand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2012

samantha1986

tanja. skriver:

Du skal virkelig passe på det ikke tager pladsen i maven for maden så jeg ville klart give flaske mme først og så tilbyde vand bagefter.

Ja selvfølgelig sp sagde også at det var hvis hun havde det varmt men at hun næsten lige havde spist. For så måtte vi ikke give mad igen. Men er det meget varme har jeg hende inden for så hun ikke får det for varmt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

anynom

samantha1986 skriver:

Ikke længere tid. Nu havde jeg lige købt bøtter så vi ikke skulle lave flere gange om dagen. 

Ja det er luge som med maden så. MÅ man lune vandet når hun skal have det som vi også gør når hun skal have flaske?

Det er kun et døgn, desværre.

Ja, vi har nogle gange lunet det op på den måde. Nu er Isabel heldigvis så stor at hun må få almindeligt vand fra hanen.

Anmeld

1. juli 2012

samantha1986

Månsson skriver:

Desværre ikke.. Nu ved jeg ikke om du ammer eller hvad du gør men hvis du gør det er ekstra væske heller ikke nødvendigt

Min amning fungerede desværre ikke. Så hun får allomin modermælks erstatning. 

Anmeld

1. juli 2012

samantha1986

JulieWH skriver:

Det er kun et døgn, desværre.

Ja, vi har nogle gange lunet det op på den måde. Nu er Isabel heldigvis så stor at hun må få almindeligt vand fra hanen.

Det var ikke længe. Men det passer nok også meget godt med de bøtter vi har at det passer til et døgn. 

Ja det gør det noget nemmere når de er så store at man ike skal forberede det på den måde. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.