Hvor meget kamille the eller sukkervand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2012

samantha1986

Babymor2010 skriver:

Jag syntes også det er lidt vildt at en SP har anbefalet det - det var fy fy for 2 år siden 

Jeg ville også koge noget vand og køle det ned 

Kan de have ændret det så det er okay igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

anynom

samantha1986 skriver:

Jeg har ikk prøvet bare med vand da der endnu ikke har været aktuelt. 

Okay Så synes jeg du skal prøve det først - og vil/kan hun ikke drikke af kop, så giv det i flaske (selvom det er fy ). Jeg stod med en dehydreret pige sidst der var varmt, det er ikke sjovt..

Anmeld

1. juli 2012

samantha1986

Mor til Frederic og Freya skriver:

Vi koger vand i elkedel og hælder på flaske..

Nogen gange for hun det før det er afkølet helt og det er som hun helst vil have det lidt lunken.. 

Sidst på dagen får hun en smule sukker vand, da det er der hendes system er fyldt op og det lindre/ giver lidt ro på hendes mave/tarm system.

Vi har jo alligevel gang i det med at koge vand da hun får flaske. Kamille the er det ikke også beroligende for dem? 

Et andet spørgsmål. Hvor lang tid kan det kogte vand holde sig i køleskabet? Det er i bøtter med låg på. 

Anmeld

1. juli 2012

samantha1986

JulieWH skriver:

Okay Så synes jeg du skal prøve det først - og vil/kan hun ikke drikke af kop, så giv det i flaske (selvom det er fy ). Jeg stod med en dehydreret pige sidst der var varmt, det er ikke sjovt..

Altså hun bliver en måned på søndag så det er vel sutte flaske hun skal have det i?

Anmeld

1. juli 2012

L&V

samantha1986 skriver:

Hmm altså ved min mor gav os det da vi var små men var da ikke klar over at det ikke varsærlig godt. 

Man er jo os blevet klogere end man var engang. de forsker jo på livet løs

Anmeld

1. juli 2012

anynom

samantha1986 skriver:

JJo

Altså hun bliver en måned på søndag så det er vel sutte flaske hun skal have det i?

Jo, bestemt så Og så skal det være stuetemperatur, det kræver meget energi at varme koldt vand op for sådan en lille størrelse

Og mht holdbarhed på kogt vand - et døgn i køleskabet

Anmeld

1. juli 2012

samantha1986

Månsson skriver:

Man er jo os blevet klogere end man var engang. de forsker jo på livet løs

Ja det er selvfølgelig rigtig nok. Men troede bare det var så godt. 

Anmeld

1. juli 2012

Koen.

Du skal virkelig passe på det ikke tager pladsen i maven for maden så jeg ville klart give flaske mme først og så tilbyde vand bagefter.

Anmeld

1. juli 2012

samantha1986

JulieWH skriver:

Jo, bestemt så Og så skal det være stuetemperatur, det kræver meget energi at varme koldt vand op for sådan en lille størrelse

Og mht holdbarhed på kogt vand - et døgn i køleskabet

Ikke længere tid. Nu havde jeg lige købt bøtter så vi ikke skulle lave flere gange om dagen. 

Ja det er luge som med maden så. MÅ man lune vandet når hun skal have det som vi også gør når hun skal have flaske?

Anmeld

1. juli 2012

L&V

samantha1986 skriver:

DDe

Ja det er selvfølgelig rigtig nok. Men troede bare det var så godt. 

Desværre ikke.. Nu ved jeg ikke om du ammer eller hvad du gør men hvis du gør det er ekstra væske heller ikke nødvendigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.