Hvor meget kamille the eller sukkervand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.643 visninger
23 svar
0 synes godt om
1. juli 2012

samantha1986

Vi fik at vide af sundhedsplejeske at når det var varmt så mÅtte vi godt give vores pige kamille the eller sukker vand. Jeg fik desværre ikke spurgt ind til det. Men går ud fra det skal være afkølet? Men hvor meget må de få? Hun er fra 8 juni i år. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg ville nok passe på med at give hende sukkervand, da hun jo så vænner sig til at vand er sødt

Ida får også kamille the, sommetider med sukker andre uden. Alt efter om hun gider drikke det eller ej.

Og hun får lov at drikke så meget hun har lyst til.

Anmeld

1. juli 2012

samantha1986

rikkeregnbue skriver:

Jeg ville nok passe på med at give hende sukkervand, da hun jo så vænner sig til at vand er sødt

Ida får også kamille the, sommetider med sukker andre uden. Alt efter om hun gider drikke det eller ej.

Og hun får lov at drikke så meget hun har lyst til.

Jeg fik at vide at det var meget lidt sUkker jeg måtte putte i. Men foretrækker helt klart også kamille the. Men hvis det er kogt og så stilt på køl skal det så lunes igen når hun skal have det eller må det godt være koldt?

Anmeld

1. juli 2012

L&V

samantha1986 skriver:

DVi fik at vide af sundhedsplejeske at når det var varmt så mÅtte vi godt give vores pige kamille the eller sukker vand. Jeg fik desværre ikke spurgt ind til det. Men går ud fra det skal være afkølet? Men hvor meget må de få? Hun er fra 8 juni i år. 

Det lyder lidt vildt at en sp har anbefalet det for det er man gået fra da familie the kan gi allergi og sukker er vanedannende.. jeg ville bare koge vand og sætte det på køl og gi det. max 60ml

Anmeld

1. juli 2012

anynom

Vil hun slet ikke drikke rent vand?

Anmeld

1. juli 2012

Clisolka

Månsson skriver:

Det lyder lidt vildt at en sp har anbefalet det for det er man gået fra da familie the kan gi allergi og sukker er vanedannende.. jeg ville bare koge vand og sætte det på køl og gi det. max 60ml

Jag syntes også det er lidt vildt at en SP har anbefalet det - det var fy fy for 2 år siden 

Jeg ville også koge noget vand og køle det ned 

Anmeld

1. juli 2012

Mor til Frederic og Freya

samantha1986 skriver:

Vi fik at vide af sundhedsplejeske at når det var varmt så mÅtte vi godt give vores pige kamille the eller sukker vand. Jeg fik desværre ikke spurgt ind til det. Men går ud fra det skal være afkølet? Men hvor meget må de få? Hun er fra 8 juni i år. 

Vi koger vand i elkedel og hælder på flaske..

Nogen gange for hun det før det er afkølet helt og det er som hun helst vil have det lidt lunken.. 

Sidst på dagen får hun en smule sukker vand, da det er der hendes system er fyldt op og det lindre/ giver lidt ro på hendes mave/tarm system.

Anmeld

1. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

samantha1986 skriver:

Jeg fik at vide at det var meget lidt sUkker jeg måtte putte i. Men foretrækker helt klart også kamille the. Men hvis det er kogt og så stilt på køl skal det så lunes igen når hun skal have det eller må det godt være koldt?

Ida drikker det når det er stue temperatur. Altså.. Jeg får det lavet. Stiller det i køleskabet. Tager den ud... Og venter til den er stue temperatur

Anmeld

1. juli 2012

samantha1986

Månsson skriver:

Hmm altså ved min mor gav os det da vi var små men var da ikke klar over at det ikke varsærlig godt. 

Anmeld

1. juli 2012

samantha1986

JulieWH skriver:

Vil hun slet ikke drikke rent vand?

Jeg har ikk prøvet bare med vand da der endnu ikke har været aktuelt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.