Følg dit hjerte <3
Da min søn var 10 mdr og Vi ventede nr 2 måtte jeg af mange årsager, sige fra og sige til min biologiske far, jeg ikke ønskede ham i mit liv mere, og han ikke længere var inviteret til bryllup. Min stedfar, som jeg kalder far, og som har boet med min mor og jeg siden jeg var 1.5 år. Han har altid været der og været der 110% i rollen som min far. Han fulgte mig op af gulvet, Og ville ikke ønske det anderledes. Slut på aftenen kom jeg til at tænke på min biologiske far, og følte jeg havde fået drømmebrylluppet fordi han ikke var med. Og har ikke fortrudt mit valg, det var det rigtige for mig.
Du skal virkelig gøre op med dig selv hvad du ønsker og hvad du vil have det godt med. Selv føler jeg, at Jeg valgte rigtigt og ville ikke gøre det om, samtidig har jeg det underligt med at have "frataget" ham hans ret, da ham og hans kone snakkede meget om netop dette. Du har også mulighed for en anden, en som betyder meget for dig, alternativt kan det jo være din mor, eller du måske vil gå selv

Har du brug for at tale privat og med en som forstår hvad du står i, er du velkommen til at skrive privat
Jeg har nu ikke set min far i 8 mdr, og han har ikke set min søn i 9.5 og aldrig set vores datter. Jeg har intet hørt siden jeg fik sms om hans mors død i nov. Intet hørt til jul, min eller mandens fødselsdag, vores bryllup, barnebarnets fødselsdag eller noget omkring tidspunktet for hendes fødsel. Han vidste termin og at vi ventede en pige. Så intet....
Stort tillykke med brylluppet og Håber du finder løsning og får en helt perfekt dag <3
Anmeld