Skal min far med til brylluppet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.334 visninger
23 svar
0 synes godt om
1. juli 2012

Anonym trådstarter

Ja sagen er den at vi skal giftes til næste år men har et stort problem med den at der jo skal være en far til at følge mig op af gulvet, men sidst jeg snakkede med min far var da min datter var 1 måned gammel og nu er hun 10 måneder. Snakker med min far ca 1-2 gange om året til familie fester på den side af familien, og når jeg ikke ser ham drikker han øl, ja han er alkoholiker.

Min mor har svært ved at være i samme stue som ham, what to do? Skal man invitere ham med eller skal man prøve at høre min mands mor om han vil følge mig op af gulvet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

Hyacinth

Anonym skriver:

Ja sagen er den at vi skal giftes til næste år men har et stort problem med den at der jo skal være en far til at følge mig op af gulvet, men sidst jeg snakkede med min far var da min datter var 1 måned gammel og nu er hun 10 måneder. Snakker med min far ca 1-2 gange om året til familie fester på den side af familien, og når jeg ikke ser ham drikker han øl, ja han er alkoholiker.

Min mor har svært ved at være i samme stue som ham, what to do? Skal man invitere ham med eller skal man prøve at høre min mands mor om han vil følge mig op af gulvet?

Jeg har selv et problematisk, ikke-eksisterende forhold til min far oG jeg ville følge mit hjerte. Altså hvad har du det bedst med selv? Er pligt eller reelt ønske? 

Ville du have det bedre med at svigerfar gjorde det? Personligt ville jeg nu ikke tage så meget hensyn til, om andre kunne være i stue sammen til mit bryllup. Jeg ville invitere dem jeg ville se og så prøve at lave en god bordplan. Man kan desværre ikke tage hensyn til alles følelser, hvor end man gerne ville.

Mit råd; følg dit 

Anmeld

1. juli 2012

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Din mor's mand kan også følge dig op - eller vist du har en bror eller onkel.. Jeg blev selv ført op af min svigerfar..

Anmeld

1. juli 2012

Anonym trådstarter

Hyacinth skriver:

Jeg har selv et problematisk, ikke-eksisterende forhold til min far oG jeg ville følge mit hjerte. Altså hvad har du det bedst med selv? Er pligt eller reelt ønske? 

Ville du have det bedre med at svigerfar gjorde det? Personligt ville jeg nu ikke tage så meget hensyn til, om andre kunne være i stue sammen til mit bryllup. Jeg ville invitere dem jeg ville se og så prøve at lave en god bordplan. Man kan desværre ikke tage hensyn til alles følelser, hvor end man gerne ville.

Mit råd; følg dit 

personligt ønsker jeg ham nok ikke med fordi orker ikke nogen diskutioner med min forældre på vores store dag, med ved han bliver skuffet men igen vi snakker jo ikke sammen mere

Anmeld

1. juli 2012

Anonym trådstarter

Nadia&Daniel skriver:

Din mor's mand kan også følge dig op - eller vist du har en bror eller onkel.. Jeg blev selv ført op af min svigerfar..

Havde også overvejet min mors mand lidt som skulle følge mig op eller min svigerfar

Anmeld

1. juli 2012

HeidiØ

Det skal virkelig ikke ødelægge JERES fest, så følg dit ! .. som de andre skriver, så kan en anden sagtens føre dig op af gulvet

Anmeld

1. juli 2012

twinboys

Ja følg dit hjerte

Anmeld

1. juli 2012

FruK

Hvorfor ikke din mor? 

Jeg ved godt at det traditionelt er en mand der gør det. Men "formålet" er jo at give dig væk - og det er din mor da den nærmeste til.

Jeg har selv ikke noget forhold til min far, og jeg ville have bedt min mor om det, hvis jeg skulle have været gift i en kirke. Ikke særlig traditionelt, I know, men det havde været logisk for mig.

Jeg ville nok slet ikke invitere ham, under de omstændigheder, du skriver. Ærgerligt hvis han bliver sur eller såret - men det lyder ko til at I sjældent ses alligevel.

Anmeld

1. juli 2012

LR85

Anonym skriver:

Følg dit hjerte. 

Har du en onkel/fætter/bror/bedsteven, som bare betyder noget helt specielt for dig? 

Jeg står i en situation hvor jeg ikke har min far, men har heldigvis en bror og fætter som står mig nært, som jeg ville kunne vælge. 

Følg dit hjerte og mærk i maven, hvad du ville have det bedst med. 

Anmeld

1. juli 2012

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

Det skal virkelig ikke ødelægge JERES fest, så følg dit ! .. som de andre skriver, så kan en anden sagtens føre dig op af gulvet

Nej fordi vi kommer til at give rigtig meget energi i det her bryllup masser af planlæggelse masser at penge at bruge, og alt skal bare være helt perfekt! Har aldrig drømt om et stort bryllup og det ville ikke være særlig morsomt at skulle knalde 40-60.000 af på et bryllup for at så aftenen bliver ødelagt af min far

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.