Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg fødte den 11. maj - og jeg går stadig og venter på, at mine mavemuskler finder ind på plads. De er da meget tættere sammen, men der er stadig den der 'trekant' på midten. Ca. 3-4 cm bred.
Hvornår kommer mavemusklerne ind på plads?? Jeg må jo (åbenbart) ikke træne ordentlig før de er på plads og jeg er ved at blive sindssyg af, ikke at kunne træne ordentlig.. Ja, og så fordi min mave er "slasket", da det sidste ikke vil komme ind på plads, før mine mavemuskler er på plads Jeg har ellers altid haft sixpack og jeg saaavner min stærke, flade mave!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åh, jeg tør næsten ikke spørger, men du har ikke trænet mavemuskeler mens du var gravid vel Det må man nemlig ikke, for så tvinger man mavesmusklerne helt ud i siderne, og de kommer ikke tilbage når man har født Jeg gik til efterfødseslgymnatik hos en super sød dame, som var i topform (hendes arbejde var jo at træne!) og hun havde fået ødelagt hendes mavemuskler under hendes første graviditet, så hun gjorde rigtig meget ud af at vi ALDRIG måtte bruge mavemuskler mens vi var gravide, altså maven måtte ikke komme op og blive 'trekantet'. For det ødelægger musklerne på lang sigt.
for at du ikke har trænet, og dine mavemuskler bare er længe om at komme på plads igen.
Jeg fandt... Måske forsent..? ud af, at jeg ikke måtte træne min mave, når den lavede den der trekant. Jeg trænede hver dag under graviditeten - også mange mange maveøvelser, for tja. Det har jeg jo bare altid gjort. En dag fik jeg så øje på den her underlige top på min mave og jeg skrev straks et indlæg herinde på baby.dk, hvor jeg så fik at vide, at jeg SKULLE STOPPE MED DET SAMME!! Siden de indlæg, trænede jeg ikke mave mere. Da var jeg 16 uger henne....
Tror du lægen kan give mig svar på, om de for evigt er ødelagt..?
Jeg opper lige og spørger igen, hvor lang tid der går, før mavemusklerne er samlet??
grøn · ært skriver: Jeg fødte den 11. maj - og jeg går stadig og venter på, at mine mavemuskler finder ind på plads. De er da meget tættere sammen, men der er stadig den der 'trekant' på midten. Ca. 3-4 cm bred. Hvornår kommer mavemusklerne ind på plads?? Jeg må jo (åbenbart) ikke træne ordentlig før de er på plads og jeg er ved at blive sindssyg af, ikke at kunne træne ordentlig.. Ja, og så fordi min mave er "slasket", da det sidste ikke vil komme ind på plads, før mine mavemuskler er på plads Jeg har ellers altid haft sixpack og jeg saaavner min stærke, flade mave!
jeg ved ikke hvor lang tid der oprindeligt går, men mine var på plads ca. 2 mrd efter fødslen
grøn · ært skriver: Jeg fandt... Måske forsent..? ud af, at jeg ikke måtte træne min mave, når den lavede den der trekant. Jeg trænede hver dag under graviditeten - også mange mange maveøvelser, for tja. Det har jeg jo bare altid gjort. En dag fik jeg så øje på den her underlige top på min mave og jeg skrev straks et indlæg herinde på baby.dk, hvor jeg så fik at vide, at jeg SKULLE STOPPE MED DET SAMME!! Siden de indlæg, trænede jeg ikke mave mere. Da var jeg 16 uger henne.... Tror du lægen kan give mig svar på, om de for evigt er ødelagt..?
tanja. skriver: Jeg fandt først SENT ud af under første graviditet at man ikke måtte træne mave under graviditet og ja da jeg blev gravid igen 16 mdr senere var de stadig ikke på plads, så her er det vist ødelagt
Jeg fandt først SENT ud af under første graviditet at man ikke måtte træne mave under graviditet og ja da jeg blev gravid igen 16 mdr senere var de stadig ikke på plads, så her er det vist ødelagt
hvordan ser det ud når de er ødelagt??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128