Kan man det? Ang. brudebuket - stem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2012

bobbles

Anonym skriver:

Jeg er vild med solsikker, men har aldrig set det til en beudebuket, hvert fald ik til de beyllupper jeg har været til...

Hva ville i tænke, hvis i sad i kirken, der kommer en SÅ flot brud gående ind også med SOLSIKKER?

jeg synes de er pæne og det skal da heller ikke være det samme hver gang der er bryllup jeg er vildt utraditionel jeg har endda valgt en kjole som er 2 farvet  ens bryllup er hvad man gør det til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

Jeg er vild med solsikker, men har aldrig set det til en beudebuket, hvert fald ik til de beyllupper jeg har været til...

Hva ville i tænke, hvis i sad i kirken, der kommer en SÅ flot brud gående ind også med SOLSIKKER?

Hold nu op, jeg ville syntes det var fantastisk! Det er din blomst, den udstråler varme, sommer, kærlighed så hvorfor ikke  

Min brudebuket kaldte jeg "vildmarken" da den bestod af alt hvad jeg syntes er lækkert og den var "flosset" og hængende og pragtfuld og har aldrig elsket en brudebuket højere  Gør det der gør dig glad og hop op og ned på hvad andre eventuelt ville tænke! 

Anmeld

1. juli 2012

Pinkrose

Anonym skriver:

Altså jeg har set det til et bryllup og syntes det flot. Men traditionen tro er det jo manden der vælger brude buketten og ikke bruden

Anmeld

1. juli 2012

MLT

Ja selvfølgelig kan du det! Det er JERES bryllup, og derfor er det JERES valg der bliver truffet .. 

Jeg fandt lige to på nettet, og de er da bare fine sådan nogen solsikker - også i en brudebuket!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. juli 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Synes jeg sagtens du kan. Har set det før, så det ikke så ualmindeligt igen. Men det er stadig anderledes, en en buket roser etc. Der er mange smukke buketter på nettet, til inspiration.  Har set nogle stykker med solsikker og store hvide roser, creme roser, og grønt. SUPER FLOT! 

Anmeld

1. juli 2012

Dot D

det kan du helt sikkert... en fra min klasse blev gift, og hans kone havde solsikker i buketten, og derfor skulle jeg også lave en bryllupskage med solsikker på

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. juli 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Ville lige vise dig disse. Kanon flotte:

http://www.italianlakeswedding.com/blog/wp-content/uploads/2010/12/sunflowers-bridal-bouquet.jpg

http://bouquetbridal.blogspot.dk/2010/04/sunflower-bridal-bouquets-ideas-with.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.